[Transfers] Buitenland

ALenstra

Well-known member
Jonas Lossl op leenbasis van Midtjylland naar Brentford. De Deense doelman stond eerder onder contract bij Huddersfield Town en Everton.
 

Batigoal

Well-known member
De Nederlandse linksbuiten Jayden Braaf (19) gaat van Manchester City naar Borussia Dortmund. Hij speelde geen minuut in het eerste in Engeland, maar vorig seizoen op huurbasis bij Udinese kwam hij tot 4 wedstrijden en 1 goal in de Serie A. Bij Dortmund hebben ze wat meer ervaring met het ontwikkelen van talenten, dus het zou mooi zijn als hij daar wel kan doorbreken.
 

Eef de Kip

Well-known member
De Nederlandse linksbuiten Jayden Braaf (19) gaat van Manchester City naar Borussia Dortmund. Hij speelde geen minuut in het eerste in Engeland, maar vorig seizoen op huurbasis bij Udinese kwam hij tot 4 wedstrijden en 1 goal in de Serie A. Bij Dortmund hebben ze wat meer ervaring met het ontwikkelen van talenten, dus het zou mooi zijn als hij daar wel kan doorbreken.
Die koopt City dus over 2 jaar voor 80 miljoen terug waarna die daar mislukt en na 2 jaar voor 20 miljoen naar een andere Duitse subtopper gaat waarna hij na 2 jaar gekocht wordt door MU ofzo voor 100 miljoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Of iets er tussenin. Bogarde en die superspits bij PEC bakte er ook weinig meer van.
 

Raul

Well-known member
Fc Porto gaat flink cashen, vrees ik. Vitinha staat zwaar in de belangstelling van PSG. Verder is Fabio Vieira al verkocht aan Arsenal. Ik vind al dat talent wel wat hoor.
 

U.G.

Well-known member
Fc Porto gaat flink cashen, vrees ik. Vitinha staat zwaar in de belangstelling van PSG. Verder is Fabio Vieira al verkocht aan Arsenal. Ik vind al dat talent wel wat hoor.
Mooi, kunnen ze hun belastingschuld plus boete mee betalen. Dat vergeet Pinto da Costa nog weleens te doen. Wel bizar hoe deze gasten Corona, Diaz, Sergio Oliveira, Vitinha en Vieira binnen enkele maanden zien vertrekken. Deze hebben al vast meer dan een miljard aan transfers binnengehaald in de afgelopen 15 jaar.
 
Bovenaan