[Transfers] Buitenland

Eef de Kip

Well-known member
Heeft Real schulden ?

Volgens mij hebben die de laatste jaren aardig opgelet, en die schuld uit de jaren 90 is al lang afbetaald met de verkoop van het trainingscomplex.
Ja ok , maar net als alle andere Europese (top)clubs lopen ze door Corona wel dik 100 miljoen achter de feiten aan. Bayern bijv, een club die wel een beetje let op dat niet meer uit gaat dan dat er binnen komt, weigerde Alaba een belachelijk salaris te geven omdat ze dit en vorig jaar al voor tig miljoen achter de feiten aan lopen. Ik kan me iig niet voorstellen dat Real een paar honderd miljoen op de bank heeft staan.
Wat dat betreft zou het me niet verbazen als Barcelona volgende week Haaland voor 150 miljoen binnen harkt.
 

Batigoal

Well-known member
Zo, dat zou verrassend zijn. Dat zal Koeman niet lekker zitten dat hij door zijn protegé wordt gepasseerd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het zou me uit financieel oogpunt niet verbazen, Barcelona zal niet al te veel kunnen bieden itt PSG maar Wijnaldum zal z'n schaapjes toch wel op het droge hebben? Of 25 miljoen voor de komende 3 jaar of pak 'm beet 10 miljoen.
Uit sportief oogpunt zou ik toch echt voor Barcelona kiezen.
 

gevegt

Well-known member
Het zou me uit financieel oogpunt niet verbazen, Barcelona zal niet al te veel kunnen bieden itt PSG maar Wijnaldum zal z'n schaapjes toch wel op het droge hebben? Of 25 miljoen voor de komende 3 jaar of pak 'm beet 10 miljoen.
Uit sportief oogpunt zou ik toch echt voor Barcelona kiezen.
Alsof PSG geen ambities heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Na Erling Haaland de tweede spits van Salzburg die RB Leipzig misloopt; Leicester biedt meer en trekt Patson Daka aan.
 

Batigoal

Well-known member
Zal Brobbey al spijt hebben? Bij RB Leipzig zaten al 3 spitsen, na Brobbey kwam/komt Lukas Nmecha er bij en nu halen ze voor bijna €25 miljoen nóg een spits: André Silva van Frankfurt.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is een koopje voor Silva.
Absoluut. Zo'n pure goalgetter misten ze vorig seizoen.

Sowieso is Leipzig al volop bezig met Gvardiol (die zagen we met Kroatië dit EK) en Simakan als opvolgers voor Upamecano en Konaté. En ze hebben met Caden Clark nog één van de grotere Amerikaanse talenten gehaald. En nu deze 3 spitsen.
 
Bovenaan