[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
De ontwikkeling van de Nigeriaanse spits Victor Osimhen gaat rap. Twee jaar geleden nam Charleroi de jonge spits over van Wolfsburg, dat hem iets langer dan jaar daarvoor uit Nigeria had gehaald. Wolfsburg was te hoog gegrepen, Charleroi kwam op het juiste moment. Daar groeide hij uit tot belangrijkste man. De Waalse club benutte de optie tot koop van €4 miljoen, om Osimhen direct door te verkopen voor €15 miljoen plus 20% van de volgende transfer. Bij zijn nieuwe club Lille was hij afgelopen seizoen gelijk de gevaarlijkste aanvaller met 13 goals. Nu staat hij op het punt een transfer te maken naar Napoli. Voor €60 miljoen dat oploopt tot meer dan 80 miljoen euro; Charleroi knijpt de handjes fijn met de miljoenen die zij nog een keer aan hem verdienen.

De ontwikkelmachine Lille draait sowieso op volle toeren, want ook verdediger Gabriel Magelhães gaat waarschijnlijk naar Napoli, voor meer dan 20 miljoen. Zijn vervanger moet Sven Botman van Ajax worden. De vervanger van Osimhen wordt mogelijk Jonathan David, het Canadese supertalent van AA Gent die ze op dezelfde manier willen ontwikkelen.
 

Batigoal

Well-known member
André Schürrle stopt ermee.

Hij loopt de laatste jaren op het veld met zijn ziel onder zijn arm. En uit zijn interview nu kun je tussen de regels door lezen dat hij niet helemaal gelukkig meer was met zijn leven als voetballer. Hopelijk komt hij er weer bovenop.
 

Abubakari

Well-known member
Hij loopt de laatste jaren op het veld met zijn ziel onder zijn arm. En uit zijn interview nu kun je tussen de regels door lezen dat hij niet helemaal gelukkig meer was met zijn leven als voetballer. Hopelijk komt hij er weer bovenop.
Die Bayer fan had zich dus beter stil kunnen houden tegen ALenstra.
 

ALenstra

Well-known member
Het was alweer 7 jaar geleden dat ik op de tribune zat bij Fortuna Düsseldorf-Bayer Leverkusen. Naast me zat een supporter van Bayer die mij vroeg wat ik van André Schürrle vond. Schürrle was op dit moment de grote man in Leverkusen en ik zei dat hij best wel een goede speler was. Daarop zei de Bayer fan tegen mij dat dit niet het geval was en dat Schürrle een overschatte voetballer is. Bayer won met 4-1 en Schürrle scoorde 2 keer.
 

Batigoal

Well-known member
Drie seizoenen geleden speelde linksback Kostas Tsimikas nog een prima seizoen bij Willem II. Nu maakt hij een transfer naar Liverpool. Het kan snel gaan.
 

U.G.

Well-known member
Vertonghen en Cavani spelen volgend seizoen allebei bij het nieuwe Galatasaray, alias Benfica. Welkom in Lisboa boys, enjoy you lifes...enjoy your lifes !
 

Batigoal

Well-known member
Kai Havertz lijkt de volgende topaankoop van Chelsea te worden. Daarnaast is Chelsea bezig om Malang Sarr (einde contract bij Nice) en Ben Chillwell te halen. Daar komt een goed team te staan.
 

Makanaky

Well-known member
Na die schijnvertoning bij ManCity trekken ze zich natuurlijk geen zak van de FFP meer aan. Ze schijnen ook te onderhandelen met Thiago Silva.
 
Bovenaan