[Transfers] Buitenland

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan vraag ik me wel weer af wat er aan salaris en vooral tekengeld wordt betaald, lijkt me dat dat dan onder de streep allemaal niet zo heel voordelig zal zijn.
Vooral met regels van FFP van doen. Ze kunnen geen grote sommen neerleggen, maar in het salarishuis zit veel ruimte.
 

Eef de Kip

Well-known member
Daar lijkt me toch ook een grens aan te liggen? Salaris (en tekengeld) wordt uitgesmeerd over een paar jaar maar zal weer ongetwijfeld invloed hebben op de jaarcijfers en volgens mij heeft dat toch ook weer te maken met FFP?
Maar goed, zal wel ongetwijfeld een boekhoudkundig truukje zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Voormalig FC Twente speler Enes Ünal definitief van Getafe naar Bournemouth, was al op huurbasis bij Bournemouth.
 

ALenstra

Well-known member
Twee transfers binnen de Bundesliga: Waldemar Anton van VfB Stuttgart naar Borussia Dortmund en Tim Kleindienst van FC Heidenheim naar Borussia Mönchengladbach.
 

Batigoal

Well-known member
Tijani Noslin gaat voor 15 miljoen euro van Verona naar Lazio. Mooie transfer voor hem! De volgende speler die in Nederland niet echt op de radar van de topclubs stond en zich in Italië ontwikkeld. Speelde in korte tijd echt goed bij Verona en opmerkelijk snel een transfer.
 

Batigoal

Well-known member
Het is wat met die oud-Ajacieden bij Girona. Gabriël Misehouy is ook al naar Girona gegaan.
 

Batigoal

Well-known member
Het is hier nog niet genoemd, maar Joshua Zirkzee gaat zo goed als zeker de overstap maken naar Manchester United. Flinke stap voor hem, maar zolang Ten Hag daar trainer is zal hij de tijd krijgen te groeien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mason 'straf afgekocht' Greenwood gaat voor ongeveer 30 miljoen (incl bonussen) naar Marseille
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mason G. naar Marseille, ondanks de belofte dat hij mag rennen voor zijn leven als hij opgesteld wordt
 

ALenstra

Well-known member
Thijs Dallinga van Toulouse naar Bologna, tekent voor vijf jaar. Transfersom twaalf miljoen euro.
 
Bovenaan