Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Dan nog kun je er wel op lezen, normaal gesproken.

 

De Groene Scout

Well-known member
Ik ga niet alles uitzoeken en nalezen. Kom alleen regelmatig tegen dat hij behoorlijk de weg kwijt is en momenteel veel rare dingen doet.
Wat doet ie dan?
 

Sjorro

Member
De Treffers shopt opnieuw in de derde divisie, nu bij Gemert
GROESBEEK - De Treffers heeft voor volgend seizoen opnieuw een talent uit de derde divisie vastgelegd. Na Brian Campman (21) van OSS’20 pikt de Groesbeekse tweededivisieclub Bram Zwanen op bij Gemert.De Treffers haalt met Zwanen een multifunctionele speler binnen. De 22-jarige voetballer uit Aarle-Rixtel kan zowel op het middenveld als op de vleugel uit de voeten. Hij is technisch zeer begaafd.

Zwanen overlegt drie seizoenen in het profvoetbal. Zo heeft hij 52 officiële duels achter zijn naam voor Helmond Sport, de club waar hij de jeugd doorliep. Afgelopen zomer werd zijn contract bij de Brabantse eerstedivisionist niet verlengd.
De Treffers heeft met Zwanen meegerekend twaalf spelers vastliggen voor het nieuwe seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Mensen belde hem op om te vragen of het allemaal wel zo verstandig was om dit te doen. Inclusief Randy Wolters

En daarbij is dit voor AFC helemaal niet zo'n ramp. Teijsse was dit seizoen al wisselspeler geworden. Ze krijgen er bovendien een topper voor terug. Weliswaar op een andere positie, maar per saldo worden ze er alleen maar sterker op.
 
Teije Ten Den maakt de overstap van Kozakken Boys naar De Treffers. Als centrumspits is hij de opvolger van Lowie van Zundert. Ten Den heeft het voordeel dat hij het snel beter doet dan van Zundert want die was het scoren totaal verleerd.
 

Unregistere

Well-known member
Ten Den presenteerde zich bij de Boys ook niet als goalgetter. Maakte maar twee goals. Jammer genoeg wel uitgerekend allebei tegen ons. :D

Ik denk dat het voor hem beter is als hij in zijn eentje in de punt mag spelen. Dat zal bij De Treffers waarschijnlijk het geval zijn, toch?
 
Ja, wij spelen nog steeds in de klassieke 4-3-3 opstelling. Het middenveld moet komend seizoen dynamischer worden dus dan moet de aanvoer er ook op vooruit gaan. Begreep dat hij 4 wedstrijden voor Kozakken Boys heeft gespeeld, dan is 2 keer scoren zo slecht nog niet.
 

Unregistere

Well-known member
Twee intikkers. Maar je moet er wel staan uiteraard.

In een 4-3-3 moet dat wel beter gaan, denk ik. Kan ook best aardig koppen. Lijkt mij dus geen verkeerde aanwinst voor De Treffers.
 

Sjorro

Member
De Treffers heeft doelman Jordy Rondeel aangetrokken voor volgend seizoen. De Groesbeekse tweededivisieclub haalt met de 26-jarige Keijenburger een nieuwe concurrent voor keeper Niels Kornelis.
 

De Groene Scout

Well-known member
De Treffers heeft doelman Jordy Rondeel aangetrokken voor volgend seizoen. De Groesbeekse tweededivisieclub haalt met de 26-jarige Keijenburger een nieuwe concurrent voor keeper Niels Kornelis.
Ah, toevallig vorige week nog met De Graafschap over gehad. Stond ook op het lijstje van HSC'21.
 
Bovenaan