Dan kan het op een gegeven moment gunstiger worden om de voorspelling niet in te leveren. Dat kan nooit de bedoeling zijn.Vergeten daar heb je streepresultaat voor
Dan krijg je toch het aantal finishers +1 erbij?Dan kan het op een gegeven moment gunstiger worden om de voorspelling niet in te leveren. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Stel dat ik met nog 1 etappe te gaan 2 punten voor ligt op de nummer 2 en ben al 2x een resultaat vergeten. Als ik dan voor de 3e keer een resultaat vergeet krijg ik er 0 punten bij en dan win ik...
Dat leek mij ook het meest logische ja (gaf ik in post #11 ook al aan)Dan krijg je toch het aantal finishers +1 erbij?
Zoals ik het lees bedoelt André dat ook. Als je dan al 2 keer bent vergeten, zal die 3de keer als volle mep meetellen en niet als 0.Dat leek mij ook het meest logische ja (gaf ik in post #11 ook al aan)
Dan heb je al 2 streepresultatenDan kan het op een gegeven moment gunstiger worden om de voorspelling niet in te leveren. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Stel dat ik met nog 1 etappe te gaan 2 punten voor ligt op de nummer 2 en ben al 2x een resultaat vergeten. Als ik dan voor de 3e keer een resultaat vergeet krijg ik er 0 punten bij en dan win ik...
Maar hoe ga je dan de 3e tellen, daar had ik het over...Dan heb je al 2 streepresultaten
Ja, eens, dat lijkt mij ook, maar Andre antwoordt alleen maar: 'daar heb je het streepresultaat voor'. Dat is voor de eerste 2x helemaal goed, maar beantwoordt niet bij een 3e vergeten. En dan zou ik idd de punten van een uitvaller geven. (# gefinisht + 1)Zoals ik het lees bedoelt André dat ook. Als je dan al 2 keer bent vergeten, zal die 3de keer als volle mep meetellen en niet als 0.
Vergeten daar heb je streepresultaat voor
Als er bijvoorbeeld 160 man finisheb en er zijn die dag 4 uitvallers reken ik voor alle 4 dan 161