Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Oh, ik ben best wel losgegaan hoor. Alleen op wat latere leeftijd dan 15. Ik kwam toen net in de periode dat ik muziek maken, bier drinken en wiet roken als grootste prioriteiten in mijn leven had.

Ik was 14 en dit heeft geduurd tot circa de geboorte van mijn eerste dochter. ( toen was ik 37)

Al ben ik altijd wel redelijk rustig geweest. Maar zoals gezegd hoe ouder je word hoe relaxer je word en dat had je graag al (achteraf gezien dan) op je 15 t/m 25ste gehad.
 

gevegt

Well-known member
Nou ze hebben het karakter van de vader. Ze laten zich niet zo sturen.

Dan hoef je ook nog niet naar bed voor je keuters.

Ik sluit me trouwens geheel aan bij IHH. Geniet er zoveel mogelijk van, voor je het weet lig je weer alleen met je vriendin in bed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik was 14 en dit heeft geduurd tot circa de geboorte van mijn eerste dochter. ( toen was ik 37)

Al ben ik altijd wel redelijk rustig geweest. Maar zoals gezegd hoe ouder je word hoe relaxer je word en dat had je graag al (achteraf gezien dan) op je 15 t/m 25ste gehad.

Dat laatste kan ik wel beamen.
 

JFK

Well-known member
Ondertussen staat de lerares Duits lekker te tongen met de leraar aardrijkskunde. Daaaaag JMD!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik luister eigenlijk nooit naar de Editors, maar het blijft een hele toffe band. Vooral live.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan