Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
'Where have you gone Joe di Maggio, a nation turns its lonely eyes to you. What's that you say Mrs. Robinson, Joltin' Joe has left and run away.'
Krijg maar geen genoeg van die regel...
 

Maasveld

Well-known member
Die teksten onder in beeld:

"'Lekker met mijn allesie op de bank genieten van de Top 2000''
'''Gezellig met mijn liefie de top 2000 luisteren terwijl we een wijntje drinken''

Ga godverdomme neuken, zeiksnorren.

"Lekker met mijn mede-forummers van DVK deze kutlijst volledig affikken, heerlijk."
Dat zouden natuurlijk betere teksten zijn.
 

JMD

Well-known member
Je gaat toch ook nog teksten van De Dijk posten JMD?

Is goed, alleen niet van de nummers die zo komen, maar van een nummer dat komende nacht langskomt, 'Groot hart':
'Dokter, straks is het weer lente, als u begrijpt wat ik bedoel. Al dat moois langs 's Heeren wegen, en dan krijg ik dat gevoel.
Loop driemaal daags onder een auto, ik stoot dagelijks vijf keer mijn kop. Da's veel te veel om van te houden, dokter, weet u daar iets op.'
 

JMD

Well-known member
Wie heeft eigenlijk die vertaling op zijn / haar geweten?
Volgens mij Michiel van der Plas.

Maar de vertaling is bijna letterlijk het origineel...

Met als mooiste zin: 'En het zonlicht lijkt wel honing, waaraan kinderen zich te goed doen. En het grasveld ligt bezaaid met wat de mensen zoal wegdoen'
 

JMD

Well-known member
Die komt er niet doorheen. We zullen het in codetaal moeten doen.
Je kan het proberen. Wie weet zit er niet eens een filter op. Als ik zie en hoor wat er voor bagger langskomt als berichten.

Codetaal iets als: ik ga morgen Nordic Walken met de Top2000 aan ofzo.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij Michiel van der Plas.

Maar de vertaling is bijna letterlijk het origineel...

Met als mooiste zin: 'En het zonlicht lijkt wel honing, waaraan kinderen zich te goed doen. En het grasveld ligt bezaaid met wat de mensen zoal wegdoen'

Leeft die man nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan