Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Heette dat nummer niet Bloedend Hart oid?

Ik gun niemand een open wond maar bij dit nummer trek ik die dingen er graag uit bij die gasten.

Houten hart...

Ze hadden ook een hit met 'Zij maakt het verschil', dat was 1 jaar daarvoor of daarna...
 

JMD

Well-known member
Houten Hart,nog erger, zijn ze soms bij Blof langs geweest voor de tekst?

'Dit is mijn hart, mijn houten hart. De dames voor u hebben het alvast verzwaard, dus wees maar lief, het kan geen kwaad. '
Dat is idd van het bedenkelijke niveau van Blof ja...
 

gevegt

Well-known member
Los Vast is ooit in Dalfsen geweest. Ze hebben ons toen voor de beveiliging gevraagd. Jan Rietman vroeg of ik een aankondiging wilde doen. Dat wou ik wel. Toen ik het podium op liep lag Westbroek nog te kotsen in een bloembak van de zenuwen. Een minuut later stond die te 'zingen' alsof er niets aan de hand was.
 

JFK

Well-known member
Heb je die documentaire gezien, hij waande zich nog net niet God en zijn zoon vond hem een lul, vond hij niet belangrijk, hij is zo goed dat een kind hebben maar ballast is.

Het land van Maas en Waal.......die tekst, dat is toch complete waanzin? Een konijn met een trechter op zijn kop en een haan die een groen ei legt.
Joh, val mij niet lastig man met je LSD-teksten.
 

inhethoekje

Active member
Los Vast is ooit in Dalfsen geweest. Ze hebben ons toen voor de beveiliging gevraagd. Jan Rietman vroeg of ik een aankondiging wilde doen. Dat wou ik wel. Toen ik het podium op liep lag Westbroek nog te kotsen in een bloembak van de zenuwen. Een minuut later stond die te 'zingen' alsof er niets aan de hand was.


Lul noiet, je hebt hem gewoon op zijn muil geslagen.
 

JMD

Well-known member
Het land van Maas en Waal.......die tekst, dat is toch complete waanzin? Een konijn met een trechter op zijn kop en een haan die een groen ei legt.
Joh, val mij niet lastig man met je LSD-teksten.

Dat is uit de flowerpowertijd, toen waren de schrijvers (en De Groot ook) idd bijna continu stoned. Als je de CD 'Picknick' beluistert staat het daar vol mee... Ik vind dat dus wel magnifieke teksten, met 'Eva' als mooiste exponent.
 

inhethoekje

Active member
Het land van Maas en Waal.......die tekst, dat is toch complete waanzin? Een konijn met een trechter op zijn kop en een haan die een groen ei legt.
Joh, val mij niet lastig man met je LSD-teksten.


''Onder de groene hemel in de blauwe zon
speelt het blikken harmonie orkest in een grote regenton''

Hallo,nog een paddenstoel, mafkees?
 

JMD

Well-known member
Absolute beginners....briljante plaat!

Ben niet zo'n fan van Bowie, maar dit is idd een hele fraaie.

Ben ook niet zo'n fan van Prince, maar Raspberry Beret is ook zeer fraai.

Daarna 'They don't care about us', ook heel mooi.
 

JFK

Well-known member
Dat is uit de flowerpowertijd, toen waren de schrijvers (en De Groot ook) idd bijna continu stoned. Als je de CD 'Picknick' beluistert staat het daar vol mee... Ik vind dat dus wel magnifieke teksten, met 'Eva' als mooiste exponent.

Nee, ik ga de CD Picknick niet draaien, die ga ik ook nooit van mijn leven kopen. Ook niet in een volgend leven.
 

JMD

Well-known member
''Onder de groene hemel in de blauwe zon
speelt het blikken harmonie orkest in een grote regenton''

Hallo,nog een paddenstoel, mafkees?

'Ik hou de wereld in mijn hand, het glazen ei vol land en wolken. Ik zal de hemel gaan bevolken, ik roep de varens uit het zand.
Ik schud de apen uit mijn mouw, de spikkelpanters en de mieren, het blauw konijn, de krabbeldieren, ik strooi topaas, azuur en dauw'
Pure po?zie.
 

JFK

Well-known member
Ben niet zo'n fan van Bowie, maar dit is idd een hele fraaie.

Ben ook niet zo'n fan van Prince, maar Raspberry Beret is ook zeer fraai.

Daarna 'They don't care about us', ook heel mooi.

Michael Jackson, vind ik ook geen reet aan.
 

gevegt

Well-known member
Het schijnt dat Prince nog kleiner was dan Ronnie James Dio. Nu heb ik die laatste ooit ontmoet en geloof er dus niets van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan