gevegt
Well-known member
Ik sluit niet uit dat :werder: fans dit in hun top tien hebben staan.Weer dat fucking Bl?f! Welke homo vindt dit leuk vraag ik me wel eens af?
Ik sluit niet uit dat :werder: fans dit in hun top tien hebben staan.Weer dat fucking Bl?f! Welke homo vindt dit leuk vraag ik me wel eens af?
Racoon.
hahaha
Ekdom is trouwens een heel goede dj.
Die posten alleen als ze niet thuis zijn. Zodra ze weer bij moeders zijn leveren ze braaf hun telefoon in en gaan met de kruik te bed.Waarom liggen hier de jonkies altijd al zo vroeg op 1 oor?
Ekdom is trouwens een heel goede dj.
Dus eigenlijk is het gewoon een lul.En een aardige gast,heb er een keer mee staan kletsen bij de Zomerfeesten, al vond hij het na mijn betoog van een uur dat de Stones de beste band aller tijden waren wel genoeg en peerde hij hem snel.
Dus eigenlijk is het gewoon een lul.
Presenteert hij wel de top2000?
Niet echt, werd zelf ook moe van mezelf.
Yep. En de engiste die het hok uit komt om stiekum te dansen in het caf?.
Wie niet. Ik bedoel, als ik alleen al lees krijg ik al de slaapziekte van je.
Ik geef jullie een tip van de sluier over 3 nummers komt Boudewijn de Groot met een nummer.
Ik had liever gehad dat je me had gewaarschuwd voor dit nummer.
Geen idee waarom, maar ik wordt altijd agressief van dit bandje.
Ik klets een paard in slaap dus is het niet vreemd dat jij slaap krijg met die paardenkop van je.
Zag laatst een docu over meneer de Groot,hij vond dat hij zijn succes nummers niet meer hoefde te spelen en zijn zoon vond hem al die jaren een lul en dat verbaasde hem want hij was toch nooit thuis?