Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Overigens: gisteren reed ik door Belgi? op de terugtocht vanuit Engeland, en viel in een radiozender waar ze de '1000 Klassiekers' uitzonden, en ze waren daar rond plaats 200, en daar hoor je dan toch ook veel hetzelfde als de Top2000 in die contreien (op wat Belgische muziek na, Adamo, Clouseau, Johan Verminnen).
 

inhethoekje

Active member
Het prettige van de Top 2000 is dat je gewoon 1 keer per jaar even je hart kan luchten over nummers die je ruk vind,1 januari gaan we allemaal weer naar onze eigen muzieksmaak luisteren.

We moeten het niet te serieus nemen.
 

Fabian

Active member
ja hallo, je hebt het over buitencategorie, Jean Beaz, Janis Joplin, Bonnie Raitt.

En dan kom jij met Oudewater!

Ik heb het niet over Ouboter? Die vergelijk ik daar niet mee. Zou niet durven.

Maar die hebben ook ooit als meisje de gitaar aangeraakt. Zou eeuwig zonde zijn wanneer dit niet was gebeurd.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb het niet over Ouboter? Die vergelijk ik daar niet mee. Zou niet durven.

Maar die hebben ook ooit als meisje de gitaar aangeraakt. Zou eeuwig zonde zijn wanneer dit niet was gebeurd.

Die werden geboren met een gitaar om de nek, net als dat JC en de Kromme ter wereld kwamen met een bal aan de voeten.
 

inhethoekje

Active member
Ok. Talent vindt zichzelf. Mee eens.

Een paardrijdende Bonnie Raitt had ook veel minder voorgesteld.

Ik wil dat meisje Oudewater niet afkraken hoor maar het is gewoon getokkel in de marge, om met Janssen te spreken, nietszeggend getokkel.

Geef mij een gitaar en 2 lessen en ik tokkel vrolijk mee met dat kind.

En Bonnie Raitt is een prachtige vrouw!
(en is veelvuldig gevraagd om mee te spelen op albums van andere artiesten, en niet de minsten)
 

Fabian

Active member
Ik wil dat meisje Oudewater niet afkraken hoor maar het is gewoon getokkel in de marge, om met Janssen te spreken, nietszeggend getokkel.

Geef mij een gitaar en 2 lessen en ik tokkel vrolijk mee met dat kind.

Het zijn een paar noten, maar met haar muziek heb je ook niet heel veel meer nodig. Je kunt het bij die paar noten houden... ieder nummer. Het kabbelt. Meer niet.

Ook niet te vergelijken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik wil dat meisje Oudewater niet afkraken hoor maar het is gewoon getokkel in de marge, om met Janssen te spreken, nietszeggend getokkel.

Geef mij een gitaar en 2 lessen en ik tokkel vrolijk mee met dat kind.

En Bonnie Raitt is een prachtige vrouw!
(en is veelvuldig gevraagd om mee te spelen op albums van andere artiesten, en niet de minsten)

Jawel, doe dat a.u.b. vooral. Door die jank-Beelen denken mensen met een gitaar en een zielig liedje dat ze iets voorstellen.
 

inhethoekje

Active member
Het zijn een paar noten, maar met haar muziek heb je ook niet heel veel meer nodig. Je kunt het bij die paar noten houden... ieder nummer. Het kabbelt. Meer niet.

Ook niet te vergelijken.

Het is als een fontein in je tuin,het water kabbelt voort maar na 2 avonden denk je, waar zit ik in hemelsnaam naar te luisteren, pleur op met dat fontein.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan