de waan
Well-known member
Compleet ander nummer. Wat mij betreft komt heel Krankenhaus in aanmerking, maar goed, ik koos voor 1 nummer per band...
Dat zijn pas kraaiengeluiden! :duim:
Compleet ander nummer. Wat mij betreft komt heel Krankenhaus in aanmerking, maar goed, ik koos voor 1 nummer per band...
Welk nummer is het halve metalnummer?
Ik zie m al paar keer bij jullie lijstjes staan, maar ik ga ook op Ede Staal stemmen. Aan die structurele discriminatie door Radio2 (hij mocht er niet in) moet maar eens een eind komen.
Ik heb mijn lijst alvast gemaakt zondag kun je stemmen
Ik zie m al paar keer bij jullie lijstjes staan, maar ik ga ook op Ede Staal stemmen. Aan die structurele discriminatie door Radio2 (hij mocht er niet in) moet maar eens een eind komen.
Okee, goed bezig. Schiet wel alle kanten op trouwens, mooi.
Vanavond de quiz met Don Leo Blokhuis als voorproefje.
Ah, dat is altijd wel leuk. Ook thuis een beetje indruk proberen te maken met parate muziekkennis. (Hetgeen overigens totaal geen indruk maakt, maar dat terzijde.)
Nee, maar zo gaat ie zondag op de bus.Zijn dat al Top 2000 lijstjes, Dr? en Mira? Die stembussen zijn toch nog niet geopend?
Deze week is de evergreen top 1000. Heerlijk lijstje om naar te luisteren. Maar ben ook grotendeels liefhebber van de muziek uit de vorige eeuw.
Precies, altijd lekker als je de Grand Slam binnen harkt. Al heb je ook wel mazzel nodig, want als het net over een artiest gaat waarmee je niets hebt, is het lastiger.
Mooi lijstje inderdaad, al is ook die lijst niet vrij van indringers als Adele.
Aretha Franklin pas op het eind en Marvin Gaye helemaal niet. Matthijs had dus geen invloed op de redactie.En ook altijd even klokken hoe lang het duurt voordat Aretha Franklin en Marvin Gaye zijn langsgekomen.
Aretha Franklin pas op het eind en Marvin Gaye helemaal niet. Matthijs had dus geen invloed op de redactie.
Rolling in the Deep Vind ik een te gek nummer. Luisterde mijn dochter vroeger wel eens.