Tennis

JMD

Well-known member
Osaka pakt de game, Schmiedlova leek onder de indruk van de kans die ze kreeg op een sensatie. Tiebreak nu.

JMD

Well-known member
Osaka pakt de TB... Stond dus 6-5 (en ook 5-4) achter in set 2, waarbij Schmiedlova mocht serveren.
Dan wordt het denk ik nu een lastig verhaal voor de SLowaakse.

JMD

Well-known member
Bertens 4e partij centre-court morgen. Dit nog even onder voorbehoud van eventueel afgebroken partijen die daar nog de baan op moeten.

Reinoud

Well-known member
Gunstig! Verwacht dan wel thuis te zijn.

Halep heeft het lastig tegen Tomljanovic, lijkt een derde set aan te komen.

JMD

Well-known member
Gunstig! Verwacht dan wel thuis te zijn.

Halep heeft het lastig tegen Tomljanovic, lijkt een derde set aan te komen.

Grote kans overigens dat het erg laat gaat worden voor Bertens speelt, want Monfils moet vandaag nog de baan op na Halep (op Chatrier). Monfils gaat die partij nooit afkrijgen (echt idioot, Court Lenglen ligt al 1 uur leeg, had Monfils daar dan gezet...), dus dan komt na de eerste partij eerst nog het restant van Monfils. Bertens is dan effectief pas de 5e partij. Dan is het hopen dat er geen lange pot tussen zit, anders heb je kans dat de partij van Bertens deels doorschuift naar donderdag. Dat is nooit gunstig.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Morgenmiddag kan ik redelijk op tijd naar huis en donderdag ben ik uiteraard vrij. Dus ik kan ook wel kijken. :)

JMD

Well-known member
Morgenmiddag kan ik redelijk op tijd naar huis en donderdag ben ik uiteraard vrij. Dus ik kan ook wel kijken. :)
Ik ben morgenavond weg, maar donderdag thuis... :)

Maar het gaat me er meer om dat het in zo'n eerste week niet gunstig is als topper om een doorgeschoven partij te hebben... Scheelt je toch een 'rustdag'...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben morgenavond weg, maar donderdag thuis... :)

Maar het gaat me er meer om dat het in zo'n eerste week niet gunstig is als topper om een doorgeschoven partij te hebben... Scheelt je toch een 'rustdag'...

Dat is zeker waar.

JMD

Well-known member
Monfils wilde ook voor het donker klaar zijn en won in 3 sets. Het hele programma (van zowel Chatrier als totaal) gespeeld gisteren, dus geen partij 'over'. Bertens dus 4e partij op Chatrier.

Batigoal

Well-known member
763

Die Diatchenko, niet normaal!

Dan zie je haar liever zo:
diatchenko12.jpg

JMD

Well-known member
:)

Eerste 2 partijen op Chatrier zijn klaar. Nu Federer tegen een lucky-loser, daarna Bertens. Dus dat is normaal gesproken rond 18.00, want ik ga er vanuit dat Federer in straight sets wint.

JMD

Well-known member
dat 2e woord zegt al genoeg, hoe vaak die gasten er wel niet naast zitten. Het gaat dus wel degelijk om een buikgriep.

Ze zat er inderdaad bij 'als een dood vogeltje', zoals je je voelt als je ziek bent. Ik meende haar ook tegen de dokter te horen zeggen dat 'ze niks binnen kon houden'. Ja, dan heb je idd geen kracht meer, letterlijk.

Friesland

Well-known member
Het is in ieder geval niet leuk thuiskomen. Ik dacht "eens zien of de partij al begonnen is." Vervolgens zie ik Bertens van de baan lopen, niet zeker of zij het echt was en denk "Als dat Bertens is, dan heeft ze het wel heel snel afgeraffeld." En vervolgens komt Dimitrov - Cilic ervoor. Dus ik denk "ze lieten gewoon even een partij zien die net afgelopen is en nu zetten ze deze partij er even voor in afwachting op de partij van Bertens." Ik ga mooi de scores invullen voor de TETO en kom er dan pas achter dat Bertens heeft opgegeven... "Maar ze lachte en zwaaide toch naar het publiek toen ze van de baan liep?" :sad:

Kortom, ik was compleet verbijsterd.

Bovenaan