Tennis

JMD

Well-known member
Echt geweldig dit! Zonder setverlies en onderweg even Kvitova, Stephens en Halep verslagen.
Eerste winnares van Madrid zonder setverlies bij de dames.

Super super sterk voor zo'n eendagsvlieg. :)
Sommige opmerkingen hebben inmiddels een baard van hier tot Tokio... En zie je ook van verre aankomen, deze dus na elke keer dat Bertens goed presteert.

JMD

Well-known member
Inderdaad zeg. Die dag lijkt wel heel erg lang te gaan duren!

:heinz:

JMD is Valentijn Driessen?

Leg me geen woorden in de mond. Ik heb het laatst nog eens teruggezocht wat ik toen gezegd heb bij RG2016. Ik heb gezegd dat de tijd moet uitwijzen of Bertens een eendagsvlieg is a la Martin Verkerk of dat het een wereldtopper is. Als je dan die laatste 6 woorden weglaat dan verdraai je mijn woorden.

JMD

Well-known member
Aha, daar de verklaring waarom Madrid 1 van de 4 grote Masterstoernooien is. Ion Tiriac zit erachter. Zal al te zoeken naar redenen waarom juist dit toernooi hier in Madrid bij de dames zo groot is. Miami en Indian Wells en die in China zijn logisch, maar Madrid...

PES5

Administrator
Forumleiding
Schei uit joh. Neem je verlies.

Er waren hier meerderen die Kiki heel veel potentie toedichtten en haar ook richting top 10 zagen gaan op termijn. Jij was degene die iedere keer je gelijk kwam halen wanneer ze in die periode na RG vroeg uitgeschakeld werd en die mentale problemen had. Ga dus nu niet klepzeiken. Je zat er gewoon naast. Dat gebeurt ons allemaal wel eens.

gevegt

Well-known member
Schei uit joh. Neem je verlies.

Er waren hier meerderen die Kiki heel veel potentie toedichtten en haar ook richting top 10 zagen gaan op termijn. Jij was degene die iedere keer je gelijk kwam halen wanneer ze in die periode na RG vroeg uitgeschakeld werd en die mentale problemen had. Ga dus nu niet klepzeiken. Je zat er gewoon naast. Dat gebeurt ons allemaal wel eens.

Nee hoor.

JMD

Well-known member
:duim:

Je hebt overigens niet helemaal gelijk, want ik heb na Roland Garros 2016 me 1x nog afgevraagd of het idd een potenti?le top10-speelster is of een speelster voor rond de top 50. (ergens begin 2017)
En dus niet meerdere keren, PES5. Heb net even het tennistopic uit die tijd doorgelezen.

En ja, idd sommigen zeiden direct dat het top 10 materiaal was, ik niet, dat klopt. Maar ga niet doen alsof ik jarenlang heb lopen zeggen dat ze geen top 10-speelster is, want dat zijn gewoon leugens. Op die ene bovengenoemde keer na waren mijn posts over Bertens opmerkingen over uitslag (gewonnen of verloren) en evt het spel, de loting, enz... En dat ik dan wel eens zei dat het spel slecht was, dat mag toch? En dan was ik vaak ook niet de enige.

En waar hebben we het over? In 2017 won Bertens 1 partij op een GS en won ze geen enkele partij van een top 10-speelster in het hele seizoen. Denk dat alleen de grootste positivo's op dat moment nog durfden te hopen van de huidige fantastische prestaties van de Wateringse.

JMD

Well-known member
Bertens heeft overigens de top 3 in het vizier, ze staat minder dan 100 virtuele punten achter op Kerber (plaats 3), en die speelt komende week niet. Bertens speelt in Rome, waar ze vorig jaar in ronde 1 verloor. Als ze de achtste finale haalt is ze de Duitse voorbij.
Wel moet ze Kvitova, die redelijk dicht achter haar staat, in de gaten houden.

JMD

Well-known member
Na RG staat ze 1e.

Dat wordt nog lastig, want Osaka (huidige nummer 1) heeft bijna geen punten te verdedigen daar (130, net als Bertens), en het verschil is geprojecteerd rond de 1200 punten op dat moment. Dan moet Bertens zo ongeveer winnen en Osaka er vrij snel uitliggen.
Halep daarentegen verliest een bak met punten bij RG, en is wel ruim binnen bereik.

PES5

Administrator
Forumleiding
:duim:

Je hebt overigens niet helemaal gelijk, want ik heb na Roland Garros 2016 me 1x nog afgevraagd of het idd een potenti?le top10-speelster is of een speelster voor rond de top 50. (ergens begin 2017)
En dus niet meerdere keren, PES5. Heb net even het tennistopic uit die tijd doorgelezen.

En ja, idd sommigen zeiden direct dat het top 10 materiaal was, ik niet, dat klopt. Maar ga niet doen alsof ik jarenlang heb lopen zeggen dat ze geen top 10-speelster is, want dat zijn gewoon leugens. Op die ene bovengenoemde keer na waren mijn posts over Bertens opmerkingen over uitslag (gewonnen of verloren) en evt het spel, de loting, enz... En dat ik dan wel eens zei dat het spel slecht was, dat mag toch? En dan was ik vaak ook niet de enige.

En waar hebben we het over? In 2017 won Bertens 1 partij op een GS en won ze geen enkele partij van een top 10-speelster in het hele seizoen. Denk dat alleen de grootste positivo's op dat moment nog durfden te hopen van de huidige fantastische prestaties van de Wateringse.

Hahaha. Ik had vanavond weinig te doen, dus ik heb ook maar eens teruggelezen. En dan ook echt vanaf het begin.Toen Bertens nog alleen in de Fed Cup resultaten haalde, waren Jamel, Reinoud en ik al enthousiast. Iets fitter en iets betere begeleiding en ze kan heel ver komen. Jij noemde haar toen 'misschien een aardige top-50 speelster zoals Sluiter. Later kwam daar de opmerking over Verkerk en werd het 50-75 speelster. In de maanden die volgden in 2016 was jij juist degene die driftig refereerde aan onze positiviteit. We waren immers de fanclub etc etc.
In 2017 zei je zelfs dat ze alleen maar minder werd en zelfs begin 2018 begon je wederom je 'gelijk' te halen en te melden dat jij toch echt gezegd had dat het top50 was voor Kiki.

Alleen in Zwammy had je een bondgenoot, want die vond Kiki al die tijd een hype.

Het zou je sieren om dit eens toe te geven ipv nu te gaan spartelen. Een periode van twee jaar (2016 tot midden 2018) vind ik namelijk een lange tijd om je gelijk proberen te halen. En toen ze echt begon te scoren, begon je nog dat ze dit toch echt alleen op gravel kon.

Het grappige is dat je dit eerder een keer ontkend hebt en dat je hier toen door Friesland mee om de oren geslagen bent in 2016. En in 2017 hebben Reinoud, Jamel en ik wederom gemeld duidelijke ontwikkeling te zien, maar jij begon alleen maar over resultaten etc etc.

Meest opmerkelijke vind ik dat je dus zelf die twee jaar vooral steeds begon over dat wij de fanclub waren en dat jij toch echt had gesproken over een top 50 speelster en dat na bijna iedere uitschakeling. Woorden als eendagsvlieg, demasqu? van Bertens etc etc.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Meest opmerkelijke vind ik dat je dus zelf die twee jaar vooral steeds begon over dat wij de fanclub waren en dat jij toch echt had gesproken over een top 50 speelster en dat na bijna iedere uitschakeling. Woorden als eendagsvlieg, demasqu? van Bertens etc etc.
Barcelona maakte dinsdag een demasqu? mee, een totale blamage. Dat heeft niks met eendagsvlieg te maken. Ook Halep, Federer, Nadal enz kunnen een demasque hebben. Als je met dat soort woorden je gelijk wil halen, dat ik daarmee verwijs naar eendagsvliegen, dan snap ik dat je ontzettend veel posts van mij gelezen hebt die het hebben over het feit dat ik Bertens een eendagsvlieg vind.

Maar goed, om van de discussie af te zijn: ik heb het 3 jaar terug fout gezien vwb Bertens.

Moet ik het nog 10x typen voor je?
ik heb het 3 jaar terug fout gezien vwb Bertens.

Of nog 20x?

Zo, nu tevreden? ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan