Tennis

JMD

Well-known member
Cobolli mist even een heel eenvoudige bal op 6-4 in de 4e set TB, maar neemt daarna revanche mist een zeer fraaie bal.
5e set nu

JMD

Well-known member
Maar goed wat weten wij er nou van. Zverev met een dubbele break voor.
Dat dus... :)

Tennis blijft soms een apart spelletje. Vorige week dat De Jong die 4e set TB verloor tegen Khachanov dacht ik ook dat het klaar was, en vervolgens speelt De Jong weer de sterren van de hemel...

Vind Kristie Boogert een goede commentator, en het zal ongetwijfeld moeten van 'de baas' maar dat steeds zeggen dat we de 5e set helemaal live kunnen zien dankzij Rolex (terwijl Eurosport de reclame soms belangrijker lijkt te vinden dan de partijen) is wel irritant. (En als bv de NOS de rechten zou hebben zou er helemaal geen reclame zijn geweest)
Maar goed, ook wel naief gedacht van mij natuurlijk...

JMD

Well-known member
En een fraaie rally om af te sluiten waar Zverev echt het punt moest halen, maar Zverev wint

De eerste Duitse winnaar van Roland Garros ooit, want Becker won hier nooit

erka

Well-known member
Toch knap van Zverev hoor. Je moet het maar doen als alle andere favorieten omvallen en iedereen verwacht dat jij wint. Plus voor hemzelf ook want dit was toch wel zijn kans. Ik vind t puik.

JMD

Well-known member
Dit was trouwens het 3e jaar op rij (en de 4e in 6 jaar) dat de herenfinale van RG in 5 sets ging.
De laatste keer voor 2021 was in 2004...

Bovenaan