Tennis

PES5

Administrator
Forumleiding
JMD, het valt me wel een beetje tegen van je dat je het deze Wimbledon amper over de regen hebt gehad. Je kunt ons toch wel een beetje op de hoogte houden van het weer in Londen?
JMD is roostermaker. Die is meer bezig met de schema's dan met het tennis.
 

JMD

Well-known member
Jullie tonen allemaal aan hoe slecht jullie lezen, alle vragen die hierboven staan heb ik allang beantwoord... :)
 

Maasveld

Well-known member
@JMD wat vind je eigenlijk van het gestaffeld starten van de partijen op centre court en court 1 in de eerste 10 dagen.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
En ik was ook wel nieuwsgierig naar hoe de achterstand in het aantal partijen zich heeft ontwikkeld.
 

erka

Well-known member
Vondrousova wint de eerste set van Jabeur. Dus nu moet Jabeur weer van een set achterstand terugkomen.
 

JMD

Well-known member
Vondrousova 5-4 voor en mag zo meteen serveren voor de wedstrijd.
Het is al de eerste ongeplaatste speelster ooit die de finale haalde, wordt het dan ook de eerste ongeplaatste winnares?
 

JMD

Well-known member
Vondrousova wint. Goede laatste servicegame, bij 40-0 een dubbele fout, maar verder foutloos!
 

erka

Well-known member
Ja dus, uiteindelijk vrij gemakkelijk. Maakte zelf weinig fouten en Jabeur maakt het helaas weer niet helemaal waar in de finale. Knap hoor!
 

JMD

Well-known member
Ja dus, uiteindelijk vrij gemakkelijk. Maakte zelf weinig fouten en Jabeur maakt het helaas weer niet helemaal waar in de finale. Knap hoor!
Die is inmiddels rijp voor de psycholoog qua GS-finales, 3x GS-finales, 3x verloren. En zeker tegen Vondrousova was ze huizenhoog favoriet.
 

JMD

Well-known member
Zo meteen de finale herendubbel met Wesley Koolhof, samen met de Brit Skupski tegen Granollers/Zeballos
 
Bovenaan