Tennis

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op die vervelende dubbele fouten na, doet ze het echt prima. Is zelfs aan het serveren voor de set, maar lijkt nu te choken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar die Poolse slaat vervolgens drie ballen uit en Pattinama wint de tweede set! Knap hoor.
 

erka

Well-known member
Zo, past hier denk ik wel, maar net zelf voor het eerst Padel gespeeld. Direct verslaafd.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb daar ook positieve verhalen van gehoord, is dat ook een beetje te doen met een zwakke rug?
 

erka

Well-known member
Ik heb daar ook positieve verhalen van gehoord, is dat ook een beetje te doen met een zwakke rug?

Weet ik niet, ik heb artrose in mijn knieen maar kon het doen, mits niet te gek uiteraard, dan liet ik soms gewoon lopen. Maar geen last.
 

JMD

Well-known member
Van Rijthoven morgen 1e partij baan 12, om 12.00

Men leek overigens op weg om vandaag zo goed als alles af te krijgen, praktisch elke partij stond om 19.00 op de baan. En toen kwam ineens de regen die de hele dag weggebleven was... 11 partijen zijn gestaakt, 1 was al verschoven naar morgen omdat daar een speelster zou moeten dubbelen die om 17.00 nog aan het singelen was...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het begin van de wedstrijd toont aan dat dit voor Van Rijthoven wel even een andere wedstrijd gaat worden dan de twee hiervoor. Lijkt erop dat hij niet de agressor in de meeste rally's kan gaan zijn. Dus zal hij wederom erg afhankelijk zijn van zijn goede service. De eerste twee servicegames gaat dat prima.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na een lange game, met fouten over en weer, breekt Van Rijthoven op 4-4 de service van de Georgiër. Hij mag zo dus gaan serveren voor de eerste set.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dat gaat niet super overtuigend, maar wel voldoende. De eerste set is voor de Nederlander.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
10 aces al en ook al de break gemaakt in de tweede set. Begint er weer heel goed uit te zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En de dubbele break. Dus de tweede set is wel zo goed als binnen.

Ik merk aan mezelf dat ik het al bijna normaal ga vinden. Maar dat is het natuurlijk niet. Basilashvili heeft vijf toernooien gewonnen en is de nummer 26 van de wereld. Van Rijthoven had tot een paar weken geleden nog nooit een ATP wedstrijd gewonnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm, en vervolgens geeft hij de game wel heel makkelijk weg. Nog niet te hard van stapel lopen maar..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan