SV TEC

Deathprod

Active member
Van Dijkhuizen is volgens mij wel een kapitaalkrachtige sponsor. Heel de Betuwe staat vol met zijn tankstations.
 

De Groene Scout

Well-known member
Doet het natuurlijk leuk zo'n kop in de krant.
Deze Kluivert is echter niet zo getalenteerd als zijn vader en kleine broertje. Leuk voor de breedte, bij Jong Vitesse vaak op de bank.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, zie ook het topic over de transfers in de derde divisie. Maar goed, volgende week maar eens scouten!

Overigens kan dit topic inmiddels verhuizen naar de derde divisie sectie, na de degradatie van TEC.
 

Sjorro

Member
Langenbach nieuwe voorzitter TEC
TIEL - Robert Langenbach is woensdag in een buiengewone ledenvergadering gekozen tot voorzitter van derdedivisionist TEC. Hij wordt bovendien voorzitter van de stichting die het eerste elftal faciliteert.
Tijdens de ledenvergadering gaf Langenbach aan dat het nieuwe bestuur in oktober komt met een ambitievisie tot 2022. Behalve Langenbach werden Gerard van de Zwet, Rosina Grootveld en Hans Lenior benoemd. Langenbach werd twee jaar geleden nog door ADO Den Haag gepolst om terug te keren als directeur, die functie vervulde hij bij de eredivisionist van 2000 tot 2006.

Aldus De Gelderlander
 

Unregistere

Well-known member
Gisteren volop druk schreeuwend en gebarend langs de lijn: Gery Vink!

Vond ik opmerkelijk, want ik dacht dat Vink naar Willem II was vertrokken?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan