Strijd om de hoogste eer

Jozsef

New member
Gefeliciteerd Excelsior Maassluis!!!! Het is jullie gegund, als je de "grote clubs" op zaterdag achter je laat en dan voor het eerst de landstitel pakt. Dat geeft altijd een extra boost.

Altijd minimaal 70% eigen jeugd. Ik denk dat niet veel Topklassers dat ons nadoen. Toch wel een sensatie, dat uitgerekend Maassluis met de laatste ster aan de haal gaat.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, joh, dan zou ik toch de uberGloryhunter zijn geweest? Ik zie ze al jaren 1 of 2x per jaar spelen. Sowieso altijd wel hier bij Capelle.
Uiteraard wel gekeken op Fox. Ik zag de bui al hangen, toch superheld Achie die streep trok. Wat een ontlading, ook hier thuis!

http://www.foxsports.nl/video/doelpunt-ahmad-mendes-moreira-excelsior-maassluis-lienden/

Ja, op zich wel. Maar aan de andere kant, ook wel een leuke pot om te bekijken. Mooi einde in elk geval en een prima goal.

Wel is de serie doorbroken, want het was wel een nederlaag. Alleen niemand die er om maalde natuurlijk! ;)

De trainer had rond half 12 's avonds toch weer zijn telefoon gevonden of opgeladen, haha.
 
Bovenaan