JFK
Well-known member
Waarom?Het is beter als PSV gaat winnen van Willem II.
Waarom?Het is beter als PSV gaat winnen van Willem II.
Ja grote fout inderdaad, maar het gaat even eerder al fout natuurlijk.Drommels drommels!
Ben het niet met Vermeulen eens maar op basis van 1 blunder een keeper neersabelen is makkelijk. Elke keeper maakt dit soort fouten wel eens.Nu al zin in Arno Vermeulen bij Studio Voetbal, die Drommel beter vindt dan Bijlow.
Het is niet zijn eerste fout, deze week.Ben het niet met Vermeulen eens maar op basis van 1 blunder een keeper neersabelen is makkelijk. Elke keeper maakt dit soort fouten wel eens.
Die tegen de eagles werd van richting veranderd…Het is niet zijn eerste fout, deze week.
Drommel maakt dan ook meerdere fouten.Ben het niet met Vermeulen eens maar op basis van 1 blunder een keeper neersabelen is makkelijk. Elke keeper maakt dit soort fouten wel eens.
Dat heb ik dan even gemist.Die tegen de eagles werd van richting veranderd…
Huh?Die tegen de eagles werd van richting veranderd…
Je hebt gelijk. Ik was abuisJMD, sorry. Maar ik zit net de samenvatting even terug te kijken en die bal werd niet aangeraakt.
Geeft niet.Je hebt gelijk. Ik was abuis
Jep, onverdiende nederlaag dit. Maar goed.Willem II uit, Feyenoord thuis, het zijn traditioneel lastige duels voor ons… Dus puntverlies kan maar deze zou wel heel zuur zijn, 2 om 20 doelpogingen…