Speelronde 7

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Bonehead

Well-known member
Ja, dat is hoe ik ook in het voetbal sta. Leuk dat ze boven Heerenveen staan, maar niet meer dan dat. Vooral mooi dat ze het goed doen. Maar ja, ik ben ook geen hardcore Cambuurfan, al heb ik met Feyenoord of PSV ook niet wat gevegt of vakx of de Wolf met Ajax heeft. Gezonde rivaliteit waarbij het in de titelstrijd altijd goed uitkomt als ze punten verspelen. En nou ja, anders natuurlijk ook wel leuk als PSV of Feyenoord verliest😀.
Maar bij Cambuur zijn er mensen die Doke Schmidt verwijten dat ie bij dkv heeft gespeeld, dan ben je wel een beetje raar wat mij betreft. Zeker omdat Doke het prima doet, verzaakt nooit, scherpe tackles en soms zelfs een assist. Ik ben wel een Doke fan geworden.

Gewoon een oprechte vraag. Geloof je jezelf? Ik vind dit echt de meest hilarische post van het jaar. Dat kan natuurlijk de bedoeling zijn, maar ik rolde letterlijk van de bank af
 

Abubakari

Well-known member
Zoals de waard is zal die zijn gasten wel vertrouwen Bonehead.

Ja, ik vind het mooi als Feyenoord of PSV verliest, nee ik heb verder geen hekel aan die clubs. Gun ze in Europa het beste (itt gevegt of vakx) en vond de titel van Feyenoord in 2018 oprecht mooi.
Dat noem ik gezonde rivaliteit, hoort een beetje plagen over en weer bij.

Maar goed, geloof wat jezelf wil, mijn reet, roest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoals de waard is zal die zijn gasten wel vertrouwen Bonehead.

Ja, ik vind het mooi als Feyenoord of PSV verliest, nee ik heb verder geen hekel aan die clubs. Gun ze in Europa het beste (itt gevegt of vakx) en vond de titel van Feyenoord in 2018 oprecht mooi.
Dat noem ik gezonde rivaliteit, hoort een beetje plagen over en weer bij.

Maar goed, geloof wat jezelf wil, mijn reet, roest.
Ik sta er precies hetzelfde in als jij. Ik win van niemand liever dan van Ajax, kort gevolgd door PSV. En in de Eredivisie ben ik altijd voor de tegenstander, met ergens de naïeve hoop dat wij als Feyenoord dan bij kunnen blijven. Maar een hekel, nee dat heb ik toch niet. Sowieso hebben de clubs elkaar nodig en is Feyenoord nooit zo mooi als Ajax er niet was geweest. Maar het zou ook betekenen dat ik dan een hekel aan iedere Ajaxfan moet hebben. En dat heb ik niet, ik heb vrienden die voor Ajax zijn. En ik kan je vertellen dat ik, als voorbeeld, 10x liever met Reinoud op de tribune voetbal kijk dan met het gemiddelde lid van de harde kern van Feyenoord. Met beiden heb ik ervaring.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het prima als Cambuur 34x verliest, maar kan zo'n 0-4 zege bij Sparta ook waarderen. Overigens heb ik met lichtjaren afstand de meeste hekel aan Twente.
 
Bovenaan