Speelronde 7

Hups

  • Heerenveen

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fortuna

    Stemmen: 2 14,3%
  • RKC

    Stemmen: 1 7,1%
  • PSV

    Stemmen: 3 21,4%
  • Een ander ploegje

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

gevegt

Well-known member
ADO heeft in principe niets laten zien in deze wedstrijd. PSV heeft gezien de vele afwezigen een goed resultaat behaald. Hopelijk gaat nu alles de goede kant op, maar ik ben bang dat er nog meer corona gevallen komen.
We kunnen Europa wel vergeten.
 

gevegt

Well-known member
Als ik Dickie zie is het net alsof ik in de spiegel kijk.
Wel moet ik dan heeeeel diep bukken.
 

stc

Well-known member
We kunnen Europa wel vergeten.

Dat ligt eraan of Gakpo en Rosario al weer mee mogen doen aanstaande donderdag. PSV moet hopen dat de 14 spelers (12 veldspelers + 2 keepers) uit de A selectie die vandaag in de selectie zaten morgen/overmorgen negatief getest worden. Anders hebben ze een heel groot probleem. Vandaag kon je de 3 jong PSV spelers in laten vallen, daar ADO zwak was. Maar donderdag verzwak je daarmee je team.
 

gevegt

Well-known member
Dat ligt eraan of Gakpo en Rosario al weer mee mogen doen aanstaande donderdag. PSV moet hopen dat de 14 spelers (12 veldspelers + 2 keepers) uit de A selectie die vandaag in de selectie zaten morgen/overmorgen negatief getest worden. Anders hebben ze een heel groot probleem. Vandaag kon je de 3 jong PSV spelers in laten vallen, daar ADO zwak was. Maar donderdag verzwak je daarmee je team.
Als Gapko mee doet winnen we. Dat is onze enige strohalm.
 
Bovenaan