De Groene Scout
Well-known member
Zo, 0-4 dat is niet kinderachtig. AZ kan weer even in de wachtkamer.
Een wankel elftal zonder ook maar een greintje vertrouwen met een nieuweling en een jonkie van 17 die - ongetwijfeld te snel -terug komt van een blessure centraal achterin tegen een tegenstander die in een goede flow zit, thuis speelt en niets te verliezen heeft. Ja hoor, we zijn dik favoriet.
Dik favoriet niet. Maar gezien de historie zie ik Ajax zwaarbevochten winnen. Hadden jullie met deze 11 in Utrecht gespeeld had ik jullie geen centje kans gegeven.
Ja, ben serieus. Zoals PSV bijna altijd wint (of ze nou goed in vorm zijn of niet) in Utrecht, doet Ajax vaak hetzelfde in Heerenveen. Net zoals PSV het (hoe goed het seizoen ook is) zelden goed doet in Heerenveen, en Ajax het zelden goed doet in Utrecht.(hoe goed ze ook zijn) Je hebt als clubs gewoon duels die je meer en minder liggen.Ben je nou serieus? Omdat we in het verleden gewonnen hebben winnen we vandaag ook weer?
Ja, ben serieus. Zoals PSV bijna altijd wint (of ze nou goed in vorm zijn of niet) in Utrecht, doet Ajax vaak hetzelfde in Heerenveen. Net zoals PSV het (hoe goed het seizoen ook is) zelden goed doet in Heerenveen, en Ajax het zelden goed doet in Utrecht.(hoe goed ze ook zijn) Je hebt als clubs gewoon duels die je meer en minder liggen.
Hier had Odegaard meer mee moeten doen.
Daar kijk ik ook naar hoor. Vandaar de toevoeging aan mijn andere post: hadden jullie nu in Utrecht gespeeld had ik Ajax geen cent kans gegeven.Ok, als je het niet erg vindt kijk ik meer naar hoe de ploeg in vorm is - en als ik de eerste 20 mn zo zie dan zit ik er niet ver vanaf. We gaan het wel zien.
En weer de paal. Wat deed de muur daar?