Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

Miramar

Well-known member
Karsdorp zit er al doorheen. Voorbeeld van er met de pet naar gooien en er niets voor willen doen...
 

JMD

Well-known member
Opstellingen van PSV en Ajax

PSV: Zoet,Dumfries,Baumgartl,Viergever,
Sad?lek,Rosario,Bergwijn,Hendrix,
Ihattaren,Malen,Bruma

AJAX: Onana,Dest,Veltman,Blind,
Tagliafico,?lvarez,Promes,Mart?nez,
Ziyech,Tadic,Neres

Ik neem aan dat Ihattaren en Bergwijn wisselen en dat Ihattaren dus op 10 gaat spelen. Maar mijn hemel, waarom weer Sadilek als LB? Ziyech en Neres lachen zich (terecht) rot als ze de opstelling zien. Dat wordt dus geen enkele kans op een zege, maar een dikke nederlaag.
 

Batigoal

Well-known member
Opstellingen van PSV en Ajax

PSV: Zoet,Dumfries,Baumgartl,Viergever,
Sad?lek,Rosario,Bergwijn,Hendrix,
Ihattaren,Malen,Bruma

AJAX: Onana,Dest,Veltman,Blind,
Tagliafico,?lvarez,Promes,Mart?nez,
Ziyech,Tadic,Neres

Ik neem aan dat Ihattaren en Bergwijn wisselen en dat Ihattaren dus op 10 gaat spelen. Maar mijn hemel, waarom weer Sadilek als LB? Ziyech en Neres lachen zich (terecht) rot als ze de opstelling zien. Dat wordt dus geen enkele kans op een zege, maar een dikke nederlaag.

:cab:
 

JMD

Well-known member
Hoe kan je in september er qua conditie compleet doorheen zitten? Dan is er toch iets fout gegaan in de voorbereiding??? Als het nou nog een speler is die terugkomt van een blessure, of een oude speler, oke.
 

Susa

New member
Niks van gezien maar mijn vertrouwen in Jaap Stam als trainer voor Feyenoord is helemaal weg.
3-2 verliezen bij Emmen mag gewoon niet.

Tijd voor Dick Advocaat:duim: Hoe sneller hoe beter

Och verrek toch nog een puntje zie ik nu...
 

RickPSV

Active member
Ok?, dit is oneerlijk. Die 5 minuten waren zeker verstreken en dit was geen hands. Arm was tegen t lichaam. Oneerlijk van Higler, die zeker tegen Emmen was.
 
Bovenaan