Speelronde 6

De Groene Scout

Well-known member
Ai, rood voor Nakamura, dan wordt het nog een spannende 2e helft.

edit: wel zware straf hoor rood; stevige tackle, maar rood????

Bonehead

Well-known member
Dessers werd na het missen van een paar kansen gelijk afgeschreven. De kritiek op hem zal nu wel verstommen. Prima pot van Heracles en een goede overwinning.

Dat van Nakamura had wel met geel afgekund. Onbesuisd, maar niet buitensporig.

fortuna1987

Well-known member
Gefeliciteerd, Fortuna probeerde wel maar kan gewoon niet beter. Nog 2 tactische onbenullen op de bank met onvoorstelbare wissels maken het feest compleet. Gelukkig is er bier.

Bernardo

Well-known member
Eens. Al zit daar nog wat meer voetbal in. Kunnen beide wel eens kansloze degradaties worden

Susa

New member
Waarom geen Marcos Senesi in het veld vandaag ?

Zal toch niet minder zijn dan Botteghin ?

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Mijn 3 mooiste momenten:

De Rentree van Reza
De tweede van Nico Tagliafico
83. Siem de Jong is weer terug!
De voormalig captain van Ajax komt in het veld voor Promes en krijgt een warm applaus van de Ajax-supporters.
De rentree van Siem die voor altijd onlosmakelijk verbonden zal zijn met de kampioenswedstrijd der kampioenswedstrijden van 15 mei 2011 en alleen door gloryhunters uitgefloten wordt (zelfs als ie scoort in een PSV shirt tegen Ajax, al vond ik dat persoonlijk wel wat ver gaan qua Siem, maar vergevingsgezind als ik ben...)

Batigoal

Well-known member
De voormalig captain van Ajax komt in het veld voor Promes en krijgt een warm applaus van de Ajax-supporters.
De rentree van Siem die voor altijd onlosmakelijk verbonden zal zijn met de kampioenswedstrijd der kampioenswedstrijden van 15 mei 2011 en alleen door gloryhunters uitgefloten wordt (zelfs als ie scoort in een PSV shirt tegen Ajax, al vond ik dat persoonlijk wel wat ver gaan qua Siem, maar vergevingsgezind als ik ben...)

Duim! E?n van de fijnste wedstrijden van Ajax die ik heb gezien. En alleen al door die wedstrijd kan Siem nooit meer bij mij stuk. Ik was wel blij dat hij applaus kreeg bij zijn rentree. Geen idee of hij nog een toegevoegde waarde gaat zijn voor dit team, maar prima dat hij bij de selectie zit.

Pascallovic

Well-known member
Zou niet weten waarom je Siem de Jong zou uitfluiten als Ajacied. Hij zal als speler waarschijnlijk nog maar weinig toevoegen, maar op basis van zijn verleden en verdiensten voor de club hoort ie gewoon applaus te krijgen. Volgens mij heeft ie in 3 verschillende kampioenswedstrijden gescoord, heeft ie nooit een negatief woord over Ajax gezegd en is ie een aantal jaar aanvoerder geweest.

Abubakari

Well-known member
Zou niet weten waarom je Siem de Jong zou uitfluiten als Ajacied. Hij zal als speler waarschijnlijk nog maar weinig toevoegen, maar op basis van zijn verleden en verdiensten voor de club hoort ie gewoon applaus te krijgen. Volgens mij heeft ie in 3 verschillende kampioenswedstrijden gescoord, heeft ie nooit een negatief woord over Ajax gezegd en is ie een aantal jaar aanvoerder geweest.

Ik doel op de categorie ElSimao, mensen die zo kritisch zijn op eigen spelers dat ze ze uitfluiten als ze niet goed genoeg presteren. Zeg maar het volk wat Ziyech twee jaar geleden uitfloot.

Bovenaan