De Groene Scout
Well-known member
Het is weer gezellig op de Twentse tribunes in Sittard. Een fraaie 0-2 op het bord.
Gaat lekker zo. :duim:
Gaat lekker zo. :duim:
Nou ja, dat RKC kan ook heel mooi imploderen na rust. Die krijgen er elke wedstrijd minimaal 3 tegen. Daar ga je ook heel weinig punten mee pakken.Fortuna is toch wel het zwakste team van de Eredivisie
De voormalig captain van Ajax komt in het veld voor Promes en krijgt een warm applaus van de Ajax-supporters.
De rentree van Siem die voor altijd onlosmakelijk verbonden zal zijn met de kampioenswedstrijd der kampioenswedstrijden van 15 mei 2011 en alleen door gloryhunters uitgefloten wordt (zelfs als ie scoort in een PSV shirt tegen Ajax, al vond ik dat persoonlijk wel wat ver gaan qua Siem, maar vergevingsgezind als ik ben...)
Zou niet weten waarom je Siem de Jong zou uitfluiten als Ajacied. Hij zal als speler waarschijnlijk nog maar weinig toevoegen, maar op basis van zijn verleden en verdiensten voor de club hoort ie gewoon applaus te krijgen. Volgens mij heeft ie in 3 verschillende kampioenswedstrijden gescoord, heeft ie nooit een negatief woord over Ajax gezegd en is ie een aantal jaar aanvoerder geweest.