Speelronde 5 + inhaal

Wie is de topaanwinst deze zomer?

  • Bassey

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mihailovic

    Stemmen: 0 0,0%
  • Szymanski

    Stemmen: 5 62,5%
  • Cillessen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Benitez

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
Er komen heel veel ploegen in aanmerking voor het rijtje slechtste teams van de Eredivisie. FC Emmen laat voorlopig ook nog niks zien. Vitesse was in de eerste 4 speelrondes ook een complete ramp. Bij Fortuna Sittard vliegt er ook heel veel in. Een RKC Waalwijk is ook niet aantoonbaar beter dan veel van de genoemde namen.
Vergeet Go Ahead niet... Dat kan tegen PSV en Feyenoord wel voetballen, maar tegen de mindere teams niet.
En Volendam vind ik nou ook niet echt overtuigen. Hun zege vorige week op Twente was (begreep ik van de mensen die gekeken hadden) ook flink geflatteerd...
 

Pascallovic

Well-known member
Vergeet Go Ahead niet... Dat kan tegen PSV en Feyenoord wel voetballen, maar tegen de mindere teams niet.
En Volendam vind ik nou ook niet echt overtuigen. Hun zege vorige week op Twente was (begreep ik van de mensen die gekeken hadden) ook flink geflatteerd...
Mijn bericht was een aanvulling op Bernardo, die de ploegen die jij noemt al had opgesomd. Van al die ploegen wordt er gewoon eentje 12e. 🙃
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van het gewezen toptalent Zivkovic is ook weinig meer over, he. Beweegt zich over het veld alsof hij de grote vedette is. Maar elke actie mislukt hopeloos.
 

Bernardo

Well-known member
Kijk nou Groningen voor de tweede keer live, vorige keer tegen Eagles en nu weer. Maar wat is Groningen slecht zeg, zit helemaal niks in dat team. Moeten volgende week 3 punten worden.
 

Jef400

Well-known member
Het is niet voor niets dat ze niet van Volendam wonnen. Dat is een ploeg die ik best eens onderin in kan gaan schalen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse op voorsprong en dat is terecht. Groningen inderdaad heel, heel matig. Zit helemaal niets in dit elftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kijk nou Groningen voor de tweede keer live, vorige keer tegen Eagles en nu weer. Maar wat is Groningen slecht zeg, zit helemaal niks in dat team. Moeten volgende week 3 punten worden.

Maar Fledderus heeft wel mooi zijn poot stijf gehouden…
 

Abubakari

Well-known member
Vitesse op voorsprong en dat is terecht. Groningen inderdaad heel, heel matig. Zit helemaal niets in dit elftal.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar daarin kwam de keeper van Vitesse in de 83’ minuut voor het eerst in beeld.
Groningen is echt een degradatiekandidaat. Zou zomaar het Willem II van 2023 kunnen worden.
 

erka

Well-known member
Yup, niks aan toe te voegen. Gelukkig zijn er meer ploegen die niet kunnen voetballen, dat is het enige voordeel.
 

Abubakari

Well-known member
Yup, niks aan toe te voegen. Gelukkig zijn er meer ploegen die niet kunnen voetballen, dat is het enige voordeel.
Dat is zeker waar, Eagles, Volendam en Excelsior bakken er ook weinig van, Fortuna zie ik nog wel uit de penarie komen. Naderl voor Groningen is wel dat de druk daar groter is dan bij die andere 3.
En Groningen is ook slecht zeg. Thuis drie draken van wedstrijden gespeeld. Echt dom geweest om Strand Larsen pas zo laat te verkopen want met 11 miljoen had je dit team echt kunnen versterken. Nu heb je volgens mij twee matige spitsen erbij en ben je je beste speler kwijt.
 

JMD

Well-known member
Expected goals 1,09 - 0,84.
Al kijk je maar 10 willekeurige minuten van Twente-Excelsior en je weet dat de expected goals nergens op slaan.
FC Twente - PSV, expected goals: 0,97 - 1,06...
Echt... Het slaat totaal nergens op, bij die XG heb ik soms het idee dat men maar wat aanrotzooit...
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente - PSV, expected goals: 0,97 - 1,06...
Echt... Het slaat totaal nergens op, bij die XG heb ik soms het idee dat men maar wat aanrotzooit...

Is toch niet heel gek? Die goal van Cerny gaat 99% mis.
 

JMD

Well-known member
Opvallend dat hier andere XG staat dan in de VI... Zegt genoeg lijkt me...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Opvallend dat hier andere XG staat dan in de VI... Zegt genoeg lijkt me...

Je zal wel concurrerende databases hebben. Heb je wel met meer databases. Wisselkoersen DNB en ECB was ook niet altijd exact hetzelfde. Rentes heb je ook verschillende vaststellingen. Met het vaststellen van waarderingen en transactie prijzen rollen er uit verschillende databases verschillende data.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan