Speelronde 4

PES5

Administrator
Forumleiding
Leuke wedstrijd gezien gister, maar je moet 'm gewoon winnen. Kansen genoeg, maar het gaat erom dat je die bal erin rost. Hamstra heeft nog ruim een week om het middenveld te versterken en een back up te halen voor Odgaard, die gister wel fantastisch driemaal iemand voor de doelman zette, maar zelf nog niet scoorde.

Batigoal

Well-known member
Leuke wedstrijd gezien gister, maar je moet 'm gewoon winnen. Kansen genoeg, maar het gaat erom dat je die bal erin rost. Hamstra heeft nog ruim een week om het middenveld te versterken en een back up te halen voor Odgaard, die gister wel fantastisch driemaal iemand voor de doelman zette, maar zelf nog niet scoorde.

Bizar inderdaad. Mazzelt Twente dit seizoen ook sportief.

JMD

Well-known member
Sparta kwam op 0-1 in Zwolle, maar de Blauwvingers maakten 1 minuut later al gelijk...

Pascallovic

Well-known member
De VAR zit weer te slapen bij PEC.
Onbegrijpelijk als je ziet waar in Nederland wel rode kaarten voor worden gegeven. Zo vaak hoor je het geneuzel over het in gevaar brengen van de tegenstander en buitensporige inzet bij een tackle. Hoezo wordt er nu niet ingegrepen. Los van het feit dat de 8 puntjes het zelf ook in 1x mag zien in dit geval.

PES5

Administrator
Forumleiding
Het ergste sinds de VAR vind ik dat ze vorig jaar rood gaven voor tackles die helemaal niet gevaarlijk en op snelheid waren. Door het beeld echt stil te zetten en 1000z te vertragingen, leken dat dan ineens aanslagen, terwijl die tackles een voorbeeld waren van iets te laat zijn en geen impact of kans op blessures. Ik heb het idee dat dit dit jaar iets beter is.

Pascallovic

Well-known member
Het komt nog wel voor. Bij FC Groningen - FC Twente nog met Te Wierik. Dat vond ik echt geen rood. Ja, als je hem beeldje voor beeldje afspeelt zie je dat ie hem raakt, maar zo heel hard of gemeen was dat nu ook weer niet. Eerder ongelukkig. Bij RKC - ADO bleef de VAR gelukkig wel af van een tackle zoals jij beschrijft PES5. Was ook terecht dat er geel getrokken werd.

Bovenaan