Speelronde 38

Wie pakt het laatste play off ticket?

• Totaal aantal stemmers
    6

Bernardo

Well-known member
Laatste ronde, met nog 1 wedstrijd waar hele grote belangen zijn. Telstar en Emmen strijden in een onderling duel voor het laatste play off ticket.

Dordrecht - Volendam
Helmond Sport - De Graafschap
Jong Ajax - Top Oss
Jong AZ - Excelsior
Jong PSV - Jong Utrecht
Roda JC - Eindhoven
Cambuur - MVV
Telstar - Emmen
Vitesse - Den Bosch
VVV - ADO Den Haag

JMD

Well-known member
ADO haalt even flink uit, Jong PSV wint zowaar weer eens en Telstar naar de playoffs.

PO-indeling:
FC Den Bosch - SC Cambuur
Telstar - ADO Den Haag
De Graafschap - FC Dordrecht

1/2 finale:
wr. Gra/Dor - nr 16 ere
wr. Tel/ADO - wr. DB/Cam

Finale:
wr beide 1/2 finale

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Maasveld ook denk ik.

Telstar op weg naar de play offs.
Die VVV spelers mochten hierna niet op vakantie en hebben zelfs nog een oefenpotje ingepland gekregen. Ik denk dat dit een collectieve fuck you was richting technisch directeur.

Roda was zoals het hele seizoen. Genoeg kansen, geen goal. In twintig seconde eerst paal en dan lat raken om vervolgens 1 minuut later achter te staan. Heel blij dat het voorbij is.

Maasveld

Well-known member
Maasveld ook denk ik.
De tijd dat ik voor het voetbal naar De Koel ga ligt alweer een aantal jaren achter mij. Iedereen weet hoe de vlag er momenteel bij hangt bij VVV. Ondanks dat zaten en stonden er gisteren toch gewoon dik 6200 man en was er het hele seizoen een positieve sfeer.

Die VVV spelers mochten hierna niet op vakantie en hebben zelfs nog een oefenpotje ingepland gekregen. Ik denk dat dit een collectieve fuck you was richting technisch directeur.
Als het al een fuck you was, dan was ie absoluut niet collectief. Het is m.i. een uitstekend idee van de TD. Op deze manier kunnen ze al een aantal proefspelers aan het werk zien, wat je anders dus pas over 2 maanden had kunnen doen. We moeten creatief zijn en op deze manier ben je de concurrentie wellicht ook een stap voor.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan