Er is versterking nodig, dat is voor mij wel duidelijk. Maar op zich is dit een goed team dus je hebt alvast een goede basis. Nog een paar ervaren krachten erbij en je komt een heel eind.Gefeliciteerd @Kralinger en @Simon! Verwachten jullie dat de huidige selectie kan overleven of moet er nog veel gebeuren?
Mooi duel volgende week tussen Telstar en Emmen om een ticket voor de playoffs.
Als ik het hier en daar zo lees, zijn er een paar hele slechte spelers van PSV die Excelsior nog kunnen versterken.Er is versterking nodig, dat is voor mij wel duidelijk. Maar op zich is dit een goed team dus je hebt alvast een goede basis. Nog een paar ervaren krachten erbij en je komt een heel eind.
Zo'n prutser als Bakayoko voor de bank van Excelsior bedoel je? Ja, dat zou wel een optie kunnen zijn. Is @stc het ook vast mee eens.Als ik het hier en daar zo lees, zijn er een paar hele slechte spelers van PSV die Excelsior nog kunnen versterken.
Wel in de breedte natuurlijk.
Nee bij Excelsior zou die op de tribune zitten.Zo'n prutser als Bakayoko voor de bank van Excelsior bedoel je? Ja, dat zou wel een optie kunnen zijn. Is @stc het ook vast mee eens.
Driouech mag best terug komen. Die krijgt nu amper speeltijd bij PSV.Als ik het hier en daar zo lees, zijn er een paar hele slechte spelers van PSV die Excelsior nog kunnen versterken.
Wel in de breedte natuurlijk.