Genot!
Sowieso. De Graafschap en Cambuur zou mooi zijn.Ik overwoog deze reactie ook, maar ja, ADO in de Eredivisie is niet echt genot. Dan zie ik toch liever een club als Cambuur
Genot!
Wat heeft Bernardo jullie misdaan?Ik overwoog deze reactie ook, maar ja, ADO in de Eredivisie is niet echt genot. Dan zie ik toch liever een club als Cambuur
Wat heeft Bernardo jullie misdaan?
Abu, check de posts van Bernardo in de eredivisie eens en kom dan weer praten. Gewoon gekkigheid over en weer.Wat heeft Bernardo jullie misdaan?
Wel apart dat PES5 wel over (het verlies van) Cambuur post maar niet over (de zege van) Heerenveen. Cambuur is belangrijker dan Heerenveen, da’s logisch. Maar dat dat ook voor PES5 geldt verbaast me dan toch wel wat.
De Graafschap terug in de Eredivisie zou leuk zijn. Vooral omdat we dan weer de klassieker van stal kunnen halen en heel het seizoen kunnen zeggen "ik hoop dat ze degraderen!".Bij mij gewoon gekkigheid dat GENOT! Ik heb niks tegen Cambuur, vind het een mooie club. De Graafschap nog mooier trouwens uit de KKD.
Weet ik wel, van mij ook (deels, Cambuur is wel DE club van Friesland en ik had wel een post van je verwacht over Heerenveen, zo vaak winnen ze niet😀).Gewoon gekkigheid over en weer.
Groeten aan de kippenboer!