Speelronde 32

Wie staat er na deze speelronde op de 2de plek?

• ADO

Stemmen: 2 50,0%
  • Excelsior

Stemmen: 1 25,0%
  • Dordrecht

Stemmen: 0 0,0%
  • Cambuur

Stemmen: 1 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

Bernardo

Well-known member
Weer een nieuwe speelronde en de strijd voor plek 2 gaat verder met 2 heerlijke affiches

Vrijdag 20:00

Excelsior - Jong Utrecht
Cambuur - Graafschap
Eindhoven - Helmond
MVV - Emmen
Telstar - Vitesse

Zaterdag

Roda - VVV

Zondag

ADO - Dordrecht

Maandag:

Jong AZ - TOP
Jong Ajax - Volendam
Jong PSV - Den Bosch

Bernardo

Well-known member
Morgen het hoogste aantal toeschouwers tot nu toe in het nieuwe stadion, alle kaarten uitverkocht, behalve hoofdtribune die mag nog steeds niet helemaal vol. Ook het uitvak zal voor het eerst helemaal uitverkocht zijn met 785 Graafschap fans. Alle ingrediënten voor een mooi sfeertje.

Abubakari

Well-known member
Lekker weertje, vol stadion, zin in!
Hopelijk eens een beetje spektakel want de wedstrijden die ik in de Noordelijke stadions zag houden tot nu toe meestal niet over.

De Groene Scout

Well-known member
Fraai interview wel van Henk de Jong over de grote geldschieter van Cambuur.

“Bert van den Brink is een kippenvanger. Die heeft daarmee tussen de 100 en 200 miljoen verdiend. Hij roept zulke gekke dingen. Hij heeft helemaal geen verstand van voetbal. Niet alleen hier, maar ook bij Feyenoord. Het is lastig als hij ook nog in het bestuur zit. Ik laat het gaan, maar ik vind het wel erg dat hij dingen over mijn jongens zegt. Over mijn aanvoerder, de reserve-aanvoerders, de oudere jongens. Zij zijn goud voor deze club. Dat doet me wel zeer. Ook in de periode waarin ik toen zat. Dat raakt me wel. Maar dan denk ik ook ‘Hij weet dat er lucht in de bal zit, meer ook niet’.”

Bernardo

Well-known member
Fraai interview wel van Henk de Jong over de grote geldschieter van Cambuur.

“Bert van den Brink is een kippenvanger. Die heeft daarmee tussen de 100 en 200 miljoen verdiend. Hij roept zulke gekke dingen. Hij heeft helemaal geen verstand van voetbal. Niet alleen hier, maar ook bij Feyenoord. Het is lastig als hij ook nog in het bestuur zit. Ik laat het gaan, maar ik vind het wel erg dat hij dingen over mijn jongens zegt. Over mijn aanvoerder, de reserve-aanvoerders, de oudere jongens. Zij zijn goud voor deze club. Dat doet me wel zeer. Ook in de periode waarin ik toen zat. Dat raakt me wel. Maar dan denk ik ook ‘Hij weet dat er lucht in de bal zit, meer ook niet’.”
Mooi dat juist oude man de Leeuw de winnende maakt. #teamHENK

Abubakari

Well-known member
Ook gelijk een wereldrecord zeker? 5 goals in 1 wedstrijd in het nieuwe stadion. Ze waren beide vrij efficiënt, maar ik heb me prima vermaakt. 5 goals, 3 punten, lekker sfeertje. Genot!

Bernardo

Well-known member
Ook gelijk een wereldrecord zeker? 5 goals in 1 wedstrijd in het nieuwe stadion. Ze waren beide vrij efficiënt, maar ik heb me prima vermaakt. 5 goals, 3 punten, lekker sfeertje. Genot!
Tegen VVV was het 5-0.

Was gewoon leuke pot voetbal, niet heel goed voetbal maar best wel hoog tempo en veel strijd. Sfeer was top, begint er steeds meer in te komen in het nieuwe stadion.

Na de wedstrijd nog wat rondgelopen, later stonden de hekken naar het uitvak open daar nog even in geweest. Wat een goed zicht hebben ze vanaf daar, kunnen een hoop clubs een voorbeeld aannemen.

IMG-20250328-WA0034.jpg

• Leuk
Waarderingen: PES5

Joost

Well-known member
Iedere keer dat je denkt dat er nog iets van te maken valt volgt er weer een reeks met rare resultaten.

Ik was er niet vandaag dus ook weinig meegekregen. Gefeliciteerd Maasveld!

Bovenaan