Speelronde 32

Wie wint de topper?

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Groningen

    Stemmen: 5 83,3%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hoezo is ADO Den Haag-FC Groningen een topper?

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Dat NAC he, verliezen van MVV. Die waren echt zo slecht de wedstrijden die ik ervan gezien heb.
 

Abubakari

Well-known member
Dat NAC he, verliezen van MVV. Die waren echt zo slecht de wedstrijden die ik ervan gezien heb.
Dat dacht ik ook, van MVV verliezen, daar moet je gewoon echt je best voor doen.

Cambuur alweer de nul gehouden en weer gewonnen, hopelijk net op tijd in vorm voor de play offs cq om die te halen.

Beetje een dilemma of ik nog een kaart voor Groningen-Roda moet kopen of dat dat al een wedstrijd om des keizers baard gaat zijn.
 

Joost

Well-known member
Die afgekeurde 1-3 van MVV was redelijk bijzonder. Maar dat wordt overschaduwd door het kolderieke gedoe van NAC in de laatste minuut. Dan krijg je een ingooi op een kansrijke plek maar ga je eerst moeilijk doen over wie de ingooi neemt, dan is de bal niet goed genoeg en dan heeft het zolang geduurd dat de scheidsrechter maar affluit.
 

zwammy

Well-known member
Ooit nog wel een keer, maar naar Venlo uit met jou was ik daar wel weer bewust van dat het dit jaar niet gaat worden.

Volgend jaar gewoon weer een mongool als trainer, kan niet fout gaan

Oh ja, en 22 braskutten
 

ALenstra

Well-known member
Roda JC is nog niet helemaal scherp, Jong PSV na 2 minuten al op 1-0 door Emil Bars. En net bijna 2-0, bal ging naast.
 

erka

Well-known member
Die mogen ze hebben, Groningen won ook 2-3 bij Jong PSV in de slotfase.

Gewoon 6x alles winnen en Groningen is weer in de Eredivisie. Wie had dat gedacht. Na de eerste 14 wedstrijden maar 16 punten.
Daarna 47 uit 18....
 

Joost

Well-known member
Ook deze slepen we er weer uit. Heel moeizaam maar wel weer drie punten. Zo'n beloftenteam is tegen een ploeg die ook wil voetballen toch een lastig karwei. De arbitrage was volgens mij echt dramatisch. De 1-0 dat was in geen 100 jaar een overtreding maar daarna moet Jong PSV volgens mij een penalty krijgen en die rode kaart was belachelijk. De grensrechter voor onze neus stond echt geen moment op dezelfde hoogte als de laatste lijn en kreeg het voor elkaar om buitenspel te vlaggen bij een ingooi.

Wat buiten de 3 punten wel mooi was, was de Herdgang zelf. Er waren 1900 toeschouwers waarvan een meerderheid voor Roda was. PSV had maar de helft van de capaciteit van het uitvak in de verkoop gedaan. Geen idee waarom want er was sowieso niet genoeg parkeerplek achter het uitvak.
Had je een kaartje voor het uitvak dan was het de rechter ingang, alle andere mensen moesten de linker hebben. Alles liep door elkaar, er waren 4 agenten en het was een heerlijk gemoedelijke sfeer.
 
Bovenaan