Speelronde 32

Speelronde 32


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn stream loopt minimaal een halve minuut achter, dus whats app staat op mute.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse kan echt niet man. Ik ga er echt niet vanuit dat ze het expres doen, maar ze spelen echt ongekend slecht.

Nico mag vandaag zijn topscorerstitel veilig stellen.
 

JMD

Well-known member
Vitesse kan echt niet man. Ik ga er echt niet vanuit dat ze het expres doen, maar ze spelen echt ongekend slecht.
Het is idd te hopen voor ze dat ze volgende week beter spelen anders gaan ze er tegen AZ ook ruim af...
 

Eef de Kip

Well-known member
Een paar weken geleden dacht ik nog dat dit nog wel is een cruciale wedstrijd had kunnen worden maar ik denk dat je je als Feyenoord zijnde nog drukker moet maken voor Heracles thuis.
 

JMD

Well-known member
Een paar weken geleden dacht ik nog dat dit nog wel is een cruciale wedstrijd had kunnen worden maar ik denk dat je je als Feyenoord zijnde nog drukker moet maken voor Heracles thuis.
Eens, maar als Ajax vanmiddag niet wint is dat duel niet eens van belang.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is idd te hopen voor ze dat ze volgende week beter spelen anders gaan ze er tegen AZ ook ruim af...

Inderdaad. Vorige week tegen Excelsior was ook al zo slecht. Vreemd toch. Ok?, ze spelen nergens meer om in de competitie en hebben de bekerfinale in het vooruitzicht. Maar dan kan je toch wel iets meer doen dan dit?

Boeie, wat klaag ik ook. Hup Feyenoord en PSV!
 

JMD

Well-known member
Inderdaad. Vorige week tegen Excelsior was ook al zo slecht. Vreemd toch. Ok?, ze spelen nergens meer om in de competitie en hebben de bekerfinale in het vooruitzicht. Maar dan kan je toch wel iets meer doen dan dit?
Ze spelen zich op deze manier helemaal uit vorm voor volgende week.

Boeie, wat klaag ik ook.
Het is niet klagen, alleen constateren wat je doet. Dat je daar tevreden mee bent snap ik helemaal.
Vitesse is overigens niet goed, maar Feyenoord speelt ook wel erg goed.
 

Batigoal

Well-known member
Je mag er toch vanuit gaan dat AZ hier volgende week met 0-5 ofzo over heen gaat. Al zal Vitesse dan uiteraard wel kunnen voetballen.
 
Bovenaan