Speelronde 32

Speelronde 32


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Jij was dus die enige kijker?

Nee, maar ik had mijn twitterfeed aan vanmiddag (ik presenteer een soort langs-de-lijnachtig programma bij een lokale omroep in de Bollenstreek, daarvoor heb ik twitter aan voor alle veranderingen in de standen in de hoofdklasse/3e/2e divisie), en FOX meldde op haar twitter die goal, en liet het beeld zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ooh, wat een goede goal zeg! Perfecte voorzet van Karami en geweldig ingekopt door Van Duinen. Heerlijk dit!
 

JMD

Well-known member
Zou ook niet weten wie bij NEC een doelpunt zou moeten maken.

Inderdaad...

Die Hyballa staat morgen op straat, kan niet anders.
En NEC heeft dan (net als in 2014) mazzel dat er nog een ploeg slechter is... Maar in 2014 gingen ze er alsnog uit in de playoffs....
 

Pascallovic

Well-known member
Inderdaad...

Die Hyballa staat morgen op straat, kan niet anders.
En NEC heeft dan (net als in 2014) mazzel dat er nog een ploeg slechter is... Maar in 2014 gingen ze er alsnog uit in de playoffs....
Hyballa is wel de enige die er alle passie instopt. Bij de spelers zie ik dat niet. Maar dit gaat NEC gaat eruit. Kan niet anders.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele belangrijke overwinning voor Excelsior, gaan voor het 4e jaar Eredivisie op rij! :duim:

Echt ongelooflijk knap van de mensen daar. Wouter Gudde, Ferry de Haan en Mitchell van der Gaag zijn vakmensen die dit zelf afdwingen met een uitstekend beleid en hard werken. Maakt me trots!
 

Pascallovic

Well-known member
Echt ongelooflijk knap van de mensen daar. Wouter Gudde, Ferry de Haan en Mitchell van der Gaag zijn vakmensen die dit zelf afdwingen met een uitstekend beleid en hard werken. Maakt me trots!

Heel knap en bijzonder dat het Excelsior telkens lukt. Ondertussen zie je in Kerkrade en Nijmegen allerlei onbeduidende spelers rondlopen die niks presteren. Waarom kan een Excelsior wel een selectie met overwegend Nederlandse spelers samenstellen en in de Eredivisie blijven? Daar hebben ze nou nooit exotische verrassingen rondlopen.
 

gevegt

Well-known member
Heel knap en bijzonder dat het Excelsior telkens lukt. Ondertussen zie je in Kerkrade en Nijmegen allerlei onbeduidende spelers rondlopen die niks presteren. Waarom kan een Excelsior wel een selectie met overwegend Nederlandse spelers samenstellen en in de Eredivisie blijven? Daar hebben ze nou nooit exotische verrassingen rondlopen.
Dat lijkt me aan het beleid te liggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel knap en bijzonder dat het Excelsior telkens lukt. Ondertussen zie je in Kerkrade en Nijmegen allerlei onbeduidende spelers rondlopen die niks presteren. Waarom kan een Excelsior wel een selectie met overwegend Nederlandse spelers samenstellen en in de Eredivisie blijven? Daar hebben ze nou nooit exotische verrassingen rondlopen.

Inderdaad en dit is ook niets nieuws. Heel Nederland roept dat je als kleinere club het verst komt met een selectie waarin Nederlandse spelers de boventoon voeren. En elk seizoen weer blijkt ook dat dit zo is. Bij Excelsior raakt men gewoon niet in paniek en volgen ze hun eigen visie. In de zomer heeft Van der Gaag de eerste weken met een groep van een man of 13 moeten werken. Zorgde voor wat onrust, vooral in de (lokale) media. Vervolgens halen ze kwaliteitsversterkingen als Van Duinen, Fortes en Faik en staat er een degelijke selectie. Waar weliswaar verdedigend nog wat te winnen viel. En dan halen ze in de winterstop Hahn en De Wijs op huurbasis, die allebei de ploeg veel sterker gemaakt hebben. Bij Roda halen ze 9 onbekende buitenlanders, waar er volgens mij geen ??n van speelt. Groot verschil.
 

Bonehead

Well-known member
Reuven. Reuven. Kom op jongens wie kent een Reuven? Het is een naam die volgens verslaggever waarschijnlijk in het oosten des land voortkomt....
 
Bovenaan