Speelronde 31

Steijn tegen Steijn

• Dat wint Pa

• Dat wint zoon

• Dat eindigt gelijk

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Valt gelukkig mee

Nu wisselen met het oog op volgende week, zeer belangrijk, want blijf je dan voor de vorm nog strijden voor de titel of wordt het juist spannend rond plek 2

erka

Well-known member
De 6-1 is trouwens de grootste overwinning van FC Groningen in de Eredivisie sinds 30 oktober 2011, toen 6-0 tegen Feyenoord.

JMD

Well-known member
Ben wel benieuwd hoe ze nu in Heerenveen naar Feyenoord kijken. Van Persie kon er volgens hen niks van, maar Feyenoord haalt uit de laatste 11 duels 29 punten... Een serie die Priske nooit heeft neergezet met dit materiaal.

stc

Well-known member
Daar had je hopelijk niet vanavond voor nodig...
Nee wist ik al langer. Dus werk aan de winkel voor Ernie.

Stond een artikel op het ed dat er 8 backs in 11 maanden weg gaan, zijn gegaan of op de nominatie staan om weg te gaan. Is een groot aantal. Mag Ernie zich ook aantrekken.

Driouech komt ook veel tekort voor het niveau wat PSV nastreeft. Denk wel dat Ledezma op de bank zit volgende week en Dest gewoon speelt.

Abubakari

Well-known member
4-0, Abu moet gewoon een stadionverbod krijgen.
6-1 en 4-1 als ik niet ga.

In de 5 wedstrijden waar ik in 2025 wel was vielen in totaal 8 doelpunten. (waarvan de helft bij Groningen- PSV).
In de 3 wedstrijden waar ik niet was vielen er 15.
Voor de winterstop ook 5 wedstrijden gezien, 11 goals. Toen vielen in de drie wedstrijden die ik miste ook maar 3 doelpunten.
10 wedstrijden gezien 19 doelpunten.
6 wedstrijden gemist 18 doelpunten.

Maar wat mij betreft eindigt de volgende waar ik heen ga mooi in 0-1. Ben ik dik tevreden.

Jef400

Well-known member
Sparta is in vorm, Sparta is veilig, en vandaag komt het chronisch uit vorm zijnde Twente op bezoek. Ik heb er best veel zin in.

Bovenaan