Juist. Vuurwerk na afloop, nou ja, oke dan. Voor het duel, oke, kan ik ook wel inkomen (alhoewel het wel verdomd vies is om midden is te staan), maar tijdens het duel doe je dit gewoon niet...Bij 0-8 he, NUL ACHT.
KNVB: geef het hele uitvak svp een stadionverbod voor een jaar. Als het goed is heb je alle namen.
Ik ben zo klaar met vuurwerk.
Rustaaaaagh.En vanaf nu kappen met individueel pakken maar gewoon hele uitvak straffen. Eén voor één eruit. Eerst een corrigerende tik uitdelen en daarna één voor één naam, adres een SV.
Ik volg op twitter wat supporters die in het uitvak zitten en die gaven voor het duel al aan niet gefouilleerd te zijn...Hebben ze dat vuurwerk gisteren al naar binnen gesmokkeld?
Rustaaaaagh.
Je zit voor de tv, warm en droog maak je niet zo druk.Ja sorry maar dit soort figuren, de "echte fans", met hun vuurwerkspeelgoed, ik ben er echt helemaal klaar mee.
Dat dus.En straks die idioten ook nog gaan bedanken.
Ook dat is niet te geloven.Ik volg op twitter wat supporters die in het uitvak zitten en die gaven voor het duel al aan niet gefouilleerd te zijn...
Nu maar hopen dat Feyenoord niet wint met 30 nul.
Hup Kowet!
Zolang ze het niet op het veld gooien is het prima.Ach, beetje vuurwerk. Hoort erbij, niks mis mee.
Ach, beetje vuurwerk. Hoort erbij, niks mis mee.