Het is natuurlijk ook nooit rood. Maar goed, dit hele seizoen krijgen we al hele wazige beslissingen tegen dus het zal allemaal wel.Maar serieus, als zo'n check zo enorm lang duurt dan is er blijkbaar veel twijfel. Dan is rood wel erg zwaar.
Volgens mij moet dan wel een poging gedaan worden de bal te spelen. Dat is hier absoluut niet het geval. Dat zou de enige reden kunnen zijn denk ikDouble punishment deden ze toch niet meer?
Dat gaat op zeker gebeuren. Het lijkt wel op werkweigering, ik kan me niet voorstellen dat je zo weinig beleving brengt.Excelsior, ook voor de rode kaart, de betere in de Arena, er blijft ons werkelijk niks bespaard dit seizoen. Als Ajax de tweede helft net zo speelt gaat Excelsior geschiedenis schrijven met hun eerste uitzege tegen Ajax. Het is weer echt dramatisch slecht.
De hele wereld wil hem bij Barcelona, dus die gaat niet komen.Waar is trainert Xavi als je 'm nodig hebt?
Nog op voetbalzone denk ik...Waar is trainert Xavi als je 'm nodig hebt?
Maar ook hoe veel tijd die Goudmijn krijgt om voor te zetten... Ruimte zat, dan ineens een speler die op hem af komt lopen, die vervolgens weer twijfelt en dan kan Goudmijn voorzetten...Lekker verdedigd ook weer bij die kopbal. Zo'n Rensch is m dan ook gewoon helemaal kwijt he.