Speelronde 31

Wat gebeurd er deze ronde?


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Dit is hands scheids...

Komt AZ goed weg.


En oei wat is Alvarez ineens vrij bij die corner, maar kopt over. Blijft dus 0-0.
 

JMD

Well-known member
AZ lijkt 0-0 goed te vinden. Dan gaan ze er dus vanuit dat Ajax nog punten verspeelt komende weken.

AFgelopen. 0-0. PSV morele winnaar van de avond. 2e plaats is normaal gesproken zeker, winst in de resterende 2 thuisduels is genoeg voor plek 2.. Ajax wint voor het eerst in de clubhistorie in 1 seizoen in de eredivisie niet van AZ, Feyenoord en PSV.
 

stc

Well-known member
Ik zou Cillessen met bad standing uit Oranje zetten na zo'n blunder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Brobbey moet nog veel leren, maar uiteindelijk komt deze spits er wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Feyenoord op dit moment in ieder geval zeker van plek 2, dus sowieso voorronde CL... ;)
 

De Wolf

Well-known member
Go Ahead kan betrokken raken bij de twee nog belangrijkste beslissingen. Vandaag een degradatie en volgende week de titel.
 

JMD

Well-known member
Go Ahead kan betrokken raken bij de twee nog belangrijkste beslissingen. Vandaag een degradatie en volgende week de titel.
Dan moet Feyenoord vandaag wel winnen, anders kan Feyenoord nooit zelf kampioen worden volgende week, PSV speelt pas om 20.00... ;)
 

stc

Well-known member
Feyenoord gaat gewoon winnen van Excelsior. Excelsior komt eigenlijk kwaliteit tekort om het Feyenoord lastig te maken en van ze te winnen.
 
Bovenaan