Speelronde 31

Deze Poll


  • Totaal aantal stemmers
    11

Maasveld

Well-known member
Achteraf had Bernardo dus toch gelijk, het kon nog best mis gaan voor Cambuur, even veel punten als Heracles, sterker nog Heracles stond boven Cambuur.
Al is en blijft het wel bizar dat het nog mis ging met Heracles.

628987bf9f5c0-FTThesBWYAEtvNN.jpg
Waar in dit topic heeft Bernardo dat geschreven?
 

Abubakari

Well-known member
Waar in dit topic heeft Bernardo dat geschreven?
Niet specifiek in dit topic maar elders op het forum was ie er nog niet zo zeker van dat Cambuur safe was. Dat leek een beetje overdreven maar was het dus niet.

De reden dat ik die stand/post hier plaats is dat dit het topic van ronde 31 is en het de stand is van ronde 31.
 

Bernardo

Well-known member
He
Niet specifiek in dit topic maar elders op het forum was ie er nog niet zo zeker van dat Cambuur safe was. Dat leek een beetje overdreven maar was het dus niet.

De reden dat ik die stand/post hier plaats is dat dit het topic van ronde 31 is en het de stand is van ronde 31.
Achteraf was het niet zo raar nee, had echt gevoel we hebben nog wel paar punten nodig. Gelukkig deed de laatste speelronde er voor ons niet meer toe.
 

De Wolf

Well-known member
Gewoon bizar ook het slotoffensief van Sparta en een Heracles dat de laatste drie wedstrijden geen punt pakt.
 

Batigoal

Well-known member
Gewoon bizar ook het slotoffensief van Sparta en een Heracles dat de laatste drie wedstrijden geen punt pakt.
Heracles uitgerekend tegen 3 mede-degradatiekandidaten 3 keer verloren. Tegen Sparta zat het met een mogelijk penalty-moment tegen, maar verder hebben ze zichzelf daarmee wel de das omgedaan.
 

Maasveld

Well-known member
Niet specifiek in dit topic maar elders op het forum was ie er nog niet zo zeker van dat Cambuur safe was. Dat leek een beetje overdreven maar was het dus niet.

De reden dat ik die stand/post hier plaats is dat dit het topic van ronde 31 is en het de stand is van ronde 31.
Het moment waarop hij dat zei is nogal van belang natuurlijk.
 
Bovenaan