Speelronde 30

Degradatiekraker vol degradatiestress!

  • Excelsior wint!

    Stemmen: 2 20,0%
  • FC Volendam wint!

    Stemmen: 6 60,0%
  • Gelijkspel.........

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

JFK

Well-known member
Rene Hake is een volslagen randdebiel.
Wat vind ik dat een überproleet.
 

JMD

Well-known member
Eerste twintig minuten slordig van beide kanten. Twente neemt daarna het heft in handen en wordt langzamerhand gevaarlijker en scoort… fraaie goal hoor
 

JMD

Well-known member
Ik snap de frustratie bij de Ajax-supporters, maar nu hebben je spelers je steun nodig. Dat ‘Van Praag neem je rotzooi mee’ is meer dan terecht dat je dat zingt, maar is nu imo het verkeerde moment
 

Eef de Kip

Well-known member
Toch krijg ik wel steeds meer het gevoel dat er met dit materiaal veel meer uit te halen valt dan het gepruts wat we nu elke week te zien krijgen. Ik durf wel een weddenschap aan te gaan dat het gros van de spelers bij een andere trainer beter presteert.
Als ik dan zie hoe zo’n mikautadze presteert in Frankrijk.
Let maar op, einde seizoen vertrekken er een stuk of 5 die volgend jaar bij hun club de pannen van het dak spelen.
Ik ben er i.i.g. voor de rest van het seizoen helemaal klaar mee, ik ga lekker wat anders doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Precies. Deze spelers kunnen echt beter, maar er zijn geen spelers die stabiliteit geven..

Ajax na rust wel beter uit de kleedkamer
 

JMD

Well-known member
Nee, was erbuiten…
Vrije trap dus.

Maar dat laat onverlet dat Twente na rust de mindere is van Ajax
 

JMD

Well-known member
Maar als Twente dan niet verdedigt uit de vrije trap is het alsnog 1-1

Twente weer met veel te veel respect naar Ajax gekomen (net als vorig seizoen). Alsof ze niet naar de ranglijst hebben gekeken en denken dat Ajax nog steeds titelkandidaat is…
 
Bovenaan