Speelronde 30

JMD

Well-known member
Ja, en ook omdat er dus 3 ploegen dat moeten doen (want het is niet erg als bv alleen Willem II Cambuur inhaalt), zo'n Houdini-act, is de kans echt nihil...
 

Bernardo

Well-known member
Ja, en ook omdat er dus 3 ploegen dat moeten doen (want het is niet erg als bv alleen Willem II Cambuur inhaalt), zo'n Houdini-act, is de kans echt nihil...
Gaten met Fortuna en RKC zijn natuurlijk niet heel groo dat je kan spreken van Houdini. Helemaal wanneer RKC het onderlinge duel met ons zou winnen
 

JMD

Well-known member
Paar weken terug dacht ik nog dat Sparta zich wel veilig zou spelen, maar begin nu echt te twijfelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Paar weken terug dacht ik nog dat Sparta zich wel veilig zou spelen, maar begin nu echt te twijfelen.

Gezien het programma en ze bij vlagen wel wat lieten zien. Nu verwacht ik dat ze eruit vliegen. Ze zijn echter zo wisselvallig dat ze ook zomaar AZ kunnen verslaan.
 

Jacco

Well-known member
Jammer dat Feyenoord zo diep in blessuretijd alsnog won. Het zou een geweldige apotheose zijn voor Twente om in de Kuip voor de derde plek te mogen spelen. Ik kijk er naar uit. Aan de andere kant kan het ook een voordeel zijn als Feyenoord als zeker derde is, dan is het wellicht makkelijker om een punt te halen om AZ voor te blijven. Heerlijk slot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer dat Feyenoord zo diep in blessuretijd alsnog won. Het zou een geweldige apotheose zijn voor Twente om in de Kuip voor de derde plek te mogen spelen. Ik kijk er naar uit. Aan de andere kant kan het ook een voordeel zijn als Feyenoord als zeker derde is, dan is het wellicht makkelijker om een punt te halen om AZ voor te blijven. Heerlijk slot.
Ja kan inderdaad nog een heel mooi spannend slot van de competitie worden in de strijd om de Europese plekken. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wat Feyenoord betreft ietsje meer bezig ben met een andere lopende competitie dan de Eredivisie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja kan inderdaad nog een heel mooi spannend slot van de competitie worden in de strijd om de Europese plekken. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wat Feyenoord betreft ietsje meer bezig ben met een andere lopende competitie dan de Eredivisie.

Conference League is inderdaad heel veel belangrijker. Zou wel zuur en niet terecht zijn mocht je geen derde worden, maar zolang je de vierde plaats pakt dan heb je in ieder geval weer Europees. Moet je alleen weer de voorrondes overleven. Voor die vierde plaats hebben we gelukkig een marge met AZ, die minimaal net moeizaam richting het slot van de competitie lijkt te gaan.
 

Abubakari

Well-known member
Tobiasen weigert gewoon Cambuur te zeggen bij de NOS. Lekker professioneel hoor.
Beetje sneue poging om een wit voetje bij sommige fans te halen.
Wat vond je van dat spandoek wat bij Cambuur in de slotfase te voorschijn kwam?
Ik vond het nogal onnozel en niet bepaald creatief. Beetje zoals de gemiddelde Cambuur aanval momenteel. :cautious:
 

Bernardo

Well-known member
Beetje sneue poging om een wit voetje bij sommige fans te halen.
Wat vond je van dat spandoek wat bij Cambuur in de slotfase te voorschijn kwam?
Ik vond het nogal onnozel en niet bepaald creatief. Beetje zoals de gemiddelde Cambuur aanval momenteel. :cautious:
Kansloos doek, je zet jezelf alleen maar voor lul.
 
Bovenaan