De Groene Scout
Well-known member
Wat een gekut weer van Twente. Puntje pakken tegen Ajax en lopen kloten tegen Fortuna en Cambuur, ploegen waar je gewoon van moet winnen. Die Jans kan ze blijkbaar niet opladen voor deze duels.
Floot ie maar op tijd af nadat de blessuretijd voorbij was.Die scheidsrechter met de acht puntjes fluit echt alles af. Irritant.
Kopte die oetlul van Groningen die bal maar gewoon naar voren, in plaats van over de achterlijn.Floot ie maar op tijd af nadat de blessuretijd voorbij was.
Gefeliciteerd! Was inderdaad aangenaam om Cambuur te zien voetballen.Genoten van Cambuur, gewonnen met echt Cambuur voetbal. Trots!!
Ja, begin wat nerveus maar kregen daarna door dat je van dit Twente kunt winnen. Mooi avondje Cambuur.Genoten van Cambuur, gewonnen met echt Cambuur voetbal. Trots!!
Een wonder. Beste wedstrijd van Blom in cambuurstadion.Ja, begin wat nerveus maar kregen daarna door dat je van dit Twente kunt winnen. Mooi avondje Cambuur.
En Blom die niet eens anti Cambuur was😁
Thanks. Ik heb genoten, ik degradeer liever op deze manier op de manier van Eagles bijvoorbeeld.Gefeliciteerd! Was inderdaad aangenaam om Cambuur te zien voetballen.
Snap ik. Maar met dit voetbal hoeven jullie helemaal niet te degraderen. Hopelijk nog de laatste versterkingen binnenhalen en lekker zo door voetballen.Thanks. Ik heb genoten, ik degradeer liever op deze manier op de manier van Eagles bijvoorbeeld.
Bruma zit weer op voetballen!
Hoe kan een rasechte Heerenveener nu cultheld van Cambuur worden?Doke begint zo langzamerhand wel een cultheld te worden..