Speelronde 3

Hoeveel clubs hebben er na deze speelronde nog de maximale score?


  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

De Groene Scout

Well-known member
Wat een gekut weer van Twente. Puntje pakken tegen Ajax en lopen kloten tegen Fortuna en Cambuur, ploegen waar je gewoon van moet winnen. Die Jans kan ze blijkbaar niet opladen voor deze duels.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom zegt die commentator steeds dat Twente fantástisch was tegen Ajax? Heeft 'ie echt een heel andere wedstrijd gezien dan ik. Of hij heeft helemaal niet gekeken en baseert zich op de uitslag, dat kan ook.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Een goal in de 52e minuut in de 1e helft, dat zal nog niet vaak gebeurd zijn.
 

stc

Well-known member
PSV speelt ondermaats en slecht. Madueke, Sangare en Teze als slechtste. Op deze manier gaan ze verliezen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Thanks. Ik heb genoten, ik degradeer liever op deze manier op de manier van Eagles bijvoorbeeld.
Snap ik. Maar met dit voetbal hoeven jullie helemaal niet te degraderen. Hopelijk nog de laatste versterkingen binnenhalen en lekker zo door voetballen.
 

Mommiej

Well-known member
Nr.18 dit seizoen is in ieder geval bekend. PEC heeft geld voor misschien 1 a 2 versterkingen die de 150e keus zullen zijn (dus het niveau niet zullen hebben). PEC heeft alleen 11 volwaardige basisspelers nodig nog deze dagen om zich dit seizoen te handhaven.
 

stc

Well-known member
Gelukkig gewonnen, maar het was niet best vandaag bij PSV. Gelukkig hebben een aantal spelers bij PSV even vrij.

FC Groningen heeft een aantal goede spelers rondlopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan