Speelronde 29

Klassieker of Gelderse derby?

  • Klassieker!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Gelderse derby!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Geen van beiden!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Het blijft zo en Vitesse staat nu 18e. FC Volendam staat 17e met drie punten achterstand op nummer 16 Excelsior.
 

Mario

Well-known member
De spelersbus is bij terugkomst in Amsterdam tegengehouden door zogenaamde supporters. Ik vind dat altijd zo belachelijk, en dan moet van 't Schip uitleg gaan geven. Wees blij dat deze man erin is gestapt om Ajax te helpen zo kort na het overlijden van zijn vrouw.
 

gevegt

Well-known member
Ik zie net dat Bergwijn zijn tegenstander slaat.
Dat is dus de reden van het verband om zijn hand.
 

Abubakari

Well-known member
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan...

Ik was bij een amateurwedstrijd die om 14.00 begon, toen ik naar huis fietste was het net 6-0 geworden. Zit je op de fiets te hopen dat het niet nog erger (of godbetert 10-0) wordt, ben je opgelucht dat het 6-0 is gebleven. Voor het eerst dat ik helemaal geen tel van een Ajax wedstrijd gezien heb. Ik vind het zo wel erg genoeg en ga me alleen maar ongelooflijk aan werkelijk alles ergeren.
Wat een kutzooi. Al is Heracles ooit gedegradeerd, dus maakt het natuurlijk verder geen reet uit.
 

ALenstra

Well-known member
De spelersbus is bij terugkomst in Amsterdam tegengehouden door zogenaamde supporters. Ik vind dat altijd zo belachelijk, en dan moet van 't Schip uitleg gaan geven. Wees blij dat deze man erin is gestapt om Ajax te helpen zo kort na het overlijden van zijn vrouw.
Volgens Rafael mag dat.
 
Bovenaan