Speelronde 29

Wie wint de Gelderse derby


  • Totaal aantal stemmers
    11

Max

Administrator
Forumleiding
De uitsupporters van de gehele eredivisie zijn al niet welkom, dan blijven er weinig opties voor de burgemeester over.
 

Batigoal

Well-known member
Dan sprokkelt Excelsior na de mindere reeks toch weer de nodige puntjes bij elkaar. Spannend hoor wie er op de playoffplek terecht komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan sprokkelt Excelsior na de mindere reeks toch weer de nodige puntjes bij elkaar. Spannend hoor wie er op de playoffplek terecht komt.
Ik hoop ergens stiekem toch Excelsior. Ik heb wel weer zin in een awaytrip die ergens om gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop ergens stiekem toch Excelsior. Ik heb wel weer zin in een awaytrip die ergens om gaat.

Dat gaat Excelsior niet overleven, laat ze maar rechtstreeks handhaven en dan ga je de laatste speelronde maar lekker naar Volendam en dat Excelsior zich daar handhaaft.
 

stc

Well-known member
Gaan jullie morgen rotzooi op het veld gooien?
Dan heb ik het niet over spelers.
De uitsupporters van de gehele eredivisie zijn al niet welkom, dan blijven er weinig opties voor de burgemeester over.

De poll had beter kunnen zijn:

Hoeveel wedstrijden worden er gestaakt dit weekend?
Ik ga er vanuit dat Cambuur - Feyenoord een leuke wedstrijd gaat worden met Nijhuis als scheidsrechter. Hoeven de uitsupporters niet veel aan te doen.
 

Jef400

Well-known member
Ondanks de omstandigheden straks maar naar Rotterdam. Je mag er nooit op rekenen. Maar ik denk dat Sparta best kans heeft tegen dit Heerenveen vanavond.
 
Bovenaan