De Groene Scout
Well-known member
Komt Kowet toch nog weer in de gevarenzone; het is nog niet beslist omtrent de P/D plek
Gaan jullie morgen rotzooi op het veld gooien?De poll had beter kunnen zijn:
Hoeveel wedstrijden worden er gestaakt dit weekend?
Ik hoop ergens stiekem toch Excelsior. Ik heb wel weer zin in een awaytrip die ergens om gaat.Dan sprokkelt Excelsior na de mindere reeks toch weer de nodige puntjes bij elkaar. Spannend hoor wie er op de playoffplek terecht komt.
Met die gasten op de Noordtribune sluit ik het niet uit, laten we hopen dat het niet nodig is.Gaan jullie morgen rotzooi op het veld gooien?
Dan heb ik het niet over spelers.
Ik hoop ergens stiekem toch Excelsior. Ik heb wel weer zin in een awaytrip die ergens om gaat.
Gaan jullie morgen rotzooi op het veld gooien?
Dan heb ik het niet over spelers.
De uitsupporters van de gehele eredivisie zijn al niet welkom, dan blijven er weinig opties voor de burgemeester over.
Ik ga er vanuit dat Cambuur - Feyenoord een leuke wedstrijd gaat worden met Nijhuis als scheidsrechter. Hoeven de uitsupporters niet veel aan te doen.De poll had beter kunnen zijn:
Hoeveel wedstrijden worden er gestaakt dit weekend?
Hopelijk net zo leuk als Cambuur-PSV.Ik ga er vanuit dat Cambuur - Feyenoord een leuke wedstrijd gaat worden
Dat hoop ik ook voor Cambuur in strijd tegen degradatie. Echter, ik denk dat de club van zuid aan het langste eind gaat trekken.Hopelijk net zo leuk als Cambuur-PSV.
Leuke wedstrijd en Cambuur?Ik ga er vanuit dat Cambuur - Feyenoord een leuke wedstrijd gaat worden met Nijhuis als scheidsrechter. Hoeven de uitsupporters niet veel aan te doen.
Voor de tegenstander.Leuke wedstrijd en Cambuur?
Dat hoop ik wel voor de SC Cambuur. Hopelijk kunnen ze het Feyenoord heel lastig maken en de punten in huis houden.Leuke wedstrijd en Cambuur?
Zou het niet verwachten, het is geen PSV die uit van de 2 rechtstreekse degradanten verliezen.Dat hoop ik wel voor de SC Cambuur. Hopelijk kunnen ze het Feyenoord heel lastig maken en de punten in huis houden.
De omstandigheden?Ondanks de omstandigheden straks maar naar Rotterdam. Je mag er nooit op rekenen. Maar ik denk dat Sparta best kans heeft tegen dit Heerenveen vanavond.
De omstandigheden?