Speelronde 28

JMD

Well-known member
De belangrijkste speelronde vwb de titel is normaal gesproken de 32e als PSV naar Feyenoord moet en Ajax naar AZ. Vanavond is echter de op eennabelangrijkste, want zowel grunn uit als Twente uit zijn geen abctjes.
 

Eef de Kip

Well-known member
tsja, we missen wat spelers en een uitwedstrijd tegen Grunn is is nou niet bepaald een garantie voor succes. Ik vrees op een hele moeilijke middag. Een overwinning in blessuretijd daar doe ik het voor.
 

Batigoal

Well-known member
tsja, we missen wat spelers en een uitwedstrijd tegen Grunn is is nou niet bepaald een garantie voor succes. Ik vrees op een hele moeilijke middag. Een overwinning in blessuretijd daar doe ik het voor.
Dat zou zomaar kunnen, dus ik heb voor de zekerheid de "iedereen moet weg!" en de "PSV wordt vast kampioen"-posts alvast in concept klaar staan!
 

Batigoal

Well-known member
Draak van een eerste helft, niks aan het handje voor FC Groningen, maar we gaan wel met 1-2 de kleedkamers in!
 

erka

Well-known member
Volstrekt onverdiend, maar ja. Wat koop je ervoor.
Penal wel terecht trouwens. En Groningen na die 1-1, ram die ballen gewoon weg man. Tribune in.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, nou als Ajacied is het heerlijk maar wel op het hilarische af natuurlijk. In 2 minuten tijd de wedstrijd kantelen waar je daarvoor nergens recht op hebt.
Nou ja, hup Ajax dan maar weer!
 
Bovenaan