Wat heeft dat ermee te maken?Nou ja, hij ligt er voor de rest van het seizoen uit en mist ook nog het EK.
De vraag blijft dus staan. Waarom krijgt hij dan slechts geel?Als Hartman had geduwd dan was het rood. Nou, hij duwde gewoon gelet de slow motion. Rood dus.
De scheidsrechter interpreteerde als "het nog proberen van een tackle".De vraag blijft dus staan. Waarom krijgt hij dan slechts geel?
Een tackle met de handen.De scheidsrechter interpreteerde als "het nog proberen van een tackle".
Inderdaad heel apart...Een tackle met de handen.
Weer wat geleerd.
Maar even iets heel anders en veel belangrijker, hoe gaat het met je hond?Inderdaad heel apart...
Aangezien Feyenoord alles wint komt ie wat minder in het park....Maar even iets heel anders en veel belangrijker, hoe gaat het met je hond?
Als wij geen kampioen worden, neem ik je hond over.Aangezien Feyenoord alles wint komt ie wat minder in het park....
Maar ik moest je de groeten doen....
Dat kan. Hij komt oorspronkelijk uit de regio Zwolle waar ik hem heb gered uit de handen van een handelaar om hem op voeren aan vechthonden.Als wij geen kampioen worden, neem ik je hond over.