Speelronde 27

JMD

Well-known member
Eijer (FSittard) zegt op LdL eerst dat die 3e penalty er geen is, vervolgens zegt de verslaggever dat de Sittardspeler toch echt naar die WillemII-er inglijdt. Vervolgens zegt Eijer: 'ik moet er nog echt naar kijken'...

Afgelopen in Doetinchem, 1-2.
Nog 0-0 bij beide 20.45 duels.

JMD

Well-known member
SuperSamLammers met de 1-0 voor Heerenveen, vlak voor tijd.

AZ inmiddels ook op 1-0, doelpunt Vlaar. Zijn laatste 3 eredivisiedoelpunten waren allen tegen Grunn, 1 ervan was nog in dienst van Feyenoord.

JMD

Well-known member
Zucht... het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat we er nog in blijven... :(

Mwah, NAC moet je toch wel onder je kunnen houden??? Nacompetitie wordt idd tricky, maar dat is het voor elke eredivisieploeg met Sparta en Go Ahead uit de KKD.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zucht... het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat we er nog in blijven... :(

De hele tweede helft ben je beter en krijg je mogelijkheid na mogelijkheid op de 0-1. En dan valt 'ie toch nog uit het niets aan de andere kant. Zo zuur.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mwah, NAC moet je toch wel onder je kunnen houden??? Nacompetitie wordt idd tricky, maar dat is het voor elke eredivisieploeg met Sparta en Go Ahead uit de KKD.

De PO overleven we niet, de onderste 3 plaatsen staan gelijk aan degradatie.

zwammy

Well-known member

Ik zal het je sterker vertellen. Als wij morgen winnen blijven wij er rechtstreeks in :duim:

SC Heerenveen

Well-known member
Mooie driepunter in Heerenveen. Alleen Excelsior verdiende het, maar een Duitse overwinning is ook wel weer eens lekker. Hahn pakt voor ons de punten, de eerste keer dit seizoen denk ik.

Dom inderdaad, die 3 strafschoppen. Allemaal terecht, net als de rode kaart. Daar kun je geen geel geven, want vasthouden is geen 'voetbalovertreding'.

Bovenaan