Speelronde 27

Speelronde 27


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
En een enkele chagerijnige Excelsior supporters die het minder op de Feyenoord invasie hebben. Toch weer een goede bier omzet voor Excelsior. Als je gaat omrekenen wat wij aan Excelsior bijdragen in een half seizoen, dan kunnen ze daar toch een hoop leuke dingen voor doen.

Dan zijn ze niet meer afhankelijk van het oud papier..
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd of Heerenveen het hoge tempo uit de eerste helft weet door te trekken. Ik denk dat ze dat niet gaan volhouden. De laatste paar minuten voor de rust drong Feyenoord al te veel aan.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd of Heerenveen het hoge tempo uit de eerste helft weet door te trekken. Ik denk dat ze dat niet gaan volhouden. De laatste paar minuten voor de rust drong Feyenoord al te veel aan.

Ik denk het niet. Kunnen nu wel gaan counteren als dit mogelijk is.
 

Janssen

Well-known member
Ik ben benieuwd of Heerenveen het hoge tempo uit de eerste helft weet door te trekken. Ik denk dat ze dat niet gaan volhouden. De laatste paar minuten voor de rust drong Feyenoord al te veel aan.

Tuurlijk niet, plus de fout van Mulder moet nog komen.

Had 4-0 moeten staan bij rust trouwens.
 

erka

Well-known member
Eigenlijk was dat dus gewoon een penalty voor Feyenoord, de manier waarop Van Aken daar vasthoudt.

Daar is de 1-1 al, volkomen verdiend hoor.
 

Batigoal

Well-known member
Heerenveen na rust dramatisch, dit kan nog wel eens een heel dikke overwinning worden voor Feyenoord. Jammer.
 

erka

Well-known member
Pffff.....Feyenoord speelt echt ongelofelijk goed nu. Heerenveen nog net niet aan het infuus.
 
Bovenaan