Speelronde 27

Speelronde 27

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 27

Zijn ook de types die je er al beveiliging zo tussenuit moet kunnen pikken. Als die clubkaart niet op je eigen naam staat, dan heb je in principe geen recht tot het betreden van het stadion. Daarnaast moet het accent of het gebrek aan accent ook wel opvallen.

Max

Administrator
Forumleiding
Klaassen zijn moment is ook beoordeeld door de scheidsrechter. Dus er komt geen onderzoek.

Abubakari

Well-known member
Ik neem aan dat sc Heerenveen vandaag veel boze mails van weggejaagde feanfans heeft gekregen. Hopelijk huren ze de volgende keer tegen Feyenoord beveiligers in die bij dit soort taferelen met doorgesnoven klootzakken heel hard optreden. Dit kun je als Heerenveen zijnde niet elk jaar maar weer laten gebeuren als Feyenoord op bezoek komt.

Max

Administrator
Forumleiding
Je hoeft niet eens hard in te grijpen als je die lui al bij de poort de toegang weigert. Die doorgesnoven types kun je er wel uit pikken.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat sc Heerenveen vandaag veel boze mails van weggejaagde feanfans heeft gekregen. Hopelijk huren ze de volgende keer tegen Feyenoord beveiligers in die bij dit soort taferelen met doorgesnoven klootzakken heel hard optreden. Dit kun je als Heerenveen zijnde niet elk jaar maar weer laten gebeuren als Feyenoord op bezoek komt.

Die mails hebben ze veelvuldig gehad. Eisenga gaat vanavond al met supportersverenigingen in gesprek.

Bernardo

Well-known member
Zoals eerder gemeld. Zodra men met clubkaarten kaarten bij kan bestellen, is men de klos. Deze groepen hebben legio clubkaarten van elke club en kopen massaal die vrije plekken op. En regelmatig zijn dit gasten die er in De Kuip allang niet meer inkomen.

Wat ik begreep heeft Vitesse na de bekerwedstrijd tegen Feyenoord, meteen maatregelen genomen voor de competitie wedstrijd. En kunnen er geen kaarten met clubkaart worden gekocht, alleen met seizoenkaart.

Susa

New member
Wat ik begreep heeft Vitesse na de bekerwedstrijd tegen Feyenoord, meteen maatregelen genomen voor de competitie wedstrijd. En kunnen er geen kaarten met clubkaart worden gekocht, alleen met seizoenkaart.

Dat klopt als een bus...

Voor mij geen probleem en ik weet zeker dat het desondanks vol zal zitten met Feyenoorders.

Ik weet niet hoe maar ik ken jongens die tickets besteld hebben bij een Vitesse steward.

8 kaarten a 15 euro voor de hoofdstribune.

Het kan allemaal!!

Bernardo

Well-known member
Het lag blijkbaar dus toch niet alleen aan het Feyenoord ''tuig''. Heerenveen net zo schuldig aan alles.

Burgemeester Tjeerd van der Zwan laakt gedrag ‘pseudosupporters’ SC Heerenveen

Tot drie keer toe gingen ‘supporters’ van SC Heerenveen dit weekeinde op de vuist met Feyenoord-fans. Burgemeester Tjeerd van der Zwan is er boos om.

,,Wij willen gastvrij zijn’’, zegt hij. ,,Wij proberen het voetbal te normaliseren.’’ Maar steeds vaker zoeken de Heerenveners op eigen grond de confrontatie met aanhangers van de bezoekende club. Een kleine groep raddraaiers verpest het voor de rest.

Deze ‘pseudo-supporters’ beschouwen het centrum van Heerenveen ,,als van hen’’, zei Van der Zwan maandagavond tijdens de gemeenteraad. ,,Zij dulden het niet als supporters van een andere club een biertje drinken in ons centrum.’’

Maandagavond ging de leiding van de club in gesprek met Nieuw Noord. Geprobeerd wordt de raddraaiers aan te pakken middels stadionverboden en omgevingsverboden. Club, burgemeester en Openbaar Ministerie trekken hierin samen op. Het gaat om niet zo’n grote groep, aldus de burgemeester. ,,Maar die neemt een andere groep op sleeptouw.’’

Dit weekeinde ging het ver voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord al mis. Van der Zwan werd zaterdag tegen middernacht opgeroepen vanwege eerste schermutselingen. Feyenoord-supporters werden in het centrum van Heerenveen om niets aangevallen door Heerenveen-fans.

'Verantwoordelijkheid bij eigen supporters'

Tijdens de wedstrijd zondagmiddag was in het uitvak van de Feyenoorders - met 1280 man sterk aanwezig - het meeste onder controle. Drie van hen zijn verwijderd vanwege vervelend gedrag.

In de rest van het stadion bleken er veel Feyenoorders te zitten tussen het thuispubliek, ook in de sponsorloges. De burgemeester: ,,Zij juichten bij twee Feyenoord-doelpunten en dat was tegen de zin van een grote groep Heerenveners die verhaal probeerde te halen’’. Na de wedstrijd kwam het bij McDonald’s opnieuw tot confrontaties.

De burgemeester legt de verantwoordelijkheid nadrukkelijk bij de eigen supportersschare. Er zijn seizoenkaarthouders die hun kaartje van zondag verkochten ,,en daarmee hun hele seizoen terugverdienden’’.

Dat er ook in de sponsorloges Feyenoord-aanhangers zaten, vindt hij op zichzelf niet gek. De burgemeester nodigt zelf ook geregeld gasten uit. En: ,,Als ikzelf in Groningen te gast ben, dan juich ik ook voor Heerenveen.’’

Abubakari

Well-known member
Dat alles neemt nog steeds niet weg dat er gezinnen op de vlucht moesten voor Feyenoorders. En daar had PES5 het over. En hij benoemde volgens mij ook dat er ook klootzakken tussen de Fean fans zitten.
Ik zie de noodzaak van het bagatelliseren van huilende kinderen en hun ouders die op de vlucht gaan voor Feyenoord fans dan ook niet zo.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat alles neemt nog steeds niet weg dat er gezinnen op de vlucht moesten voor Feyenoorders. En daar had PES5 het over. En hij benoemde volgens mij ook dat er ook klootzakken tussen de Fean fans zitten.
Ik zie de noodzaak van het bagatelliseren van huilende kinderen en hun ouders die op de vlucht gaan voor Feyenoord fans dan ook niet zo.

Ik ook niet.

Bovenaan