Speelronde 26

Abubakari

Well-known member
Eerste helft beter dan verwacht, maar de tweede helft is altijd zwaar kut, dus dat was weer net zo waardeloos als verwacht

JMD

Well-known member
Feyenoord dus morgen kansloos verliezen van NAC.
Zou wel typischz ijn ja..
En zou me ook niks verbazen als Twente en NEC ook niet winnen...

PSV: Kovár,Sildillia,Schouten,Obispo,
Dest,Man,Wanner,Saibari,Veerman,
Perisic,Pepi

AZ: Owusu-Oduro,Dijkstra,Goes,Penetra,
v.Duijl,Koopmeiners,Mijnans,De Wit,
Jensen,Parrott,Daal

Hups PSV!

Vorig seizoen was PSV - AZ het eerste duel na de winterstop en was het nipte gelijkspel een teken van de zwakke weken die er voor PSV aankwamen, het jaar ervoor werd het 5-1 in een galavoorstelling die de laatste twijfel weghaalde qua het behalen van de landstitel.

JMD

Well-known member
Psv begint niet eens slecht, maar een paar slordigheidjes en het is 0-1 uit het eerste schot op goal...

erka

Well-known member
Eerste helft beter dan verwacht, maar de tweede helft is altijd zwaar kut, dus dat was weer net zo waardeloos als verwacht

Zo, wat viel Ajax ver terug zeg. Al moet ik zeggen dat de wissels van Lukkien in de rust echt wel goed uitpakten. Ajax leek wel verrast ofzo.
Zawada die het hele seizoen nog geen knikker raakt en nu twee spitsengoals maakt.
Schiet mij maar lek hoor.

Blij ook met Jurjus als volwaardige en goed coachende tweede keeper.

JMD

Well-known member
Het spel is net als na rust in Almelo en na de 1-2 in Nijmegen totaal niks meer. Psv strompelt naar de titel op deze manier en het is dankzij het feit dat Feyenoord en Ajax nog dramatischer in vorm zijn te danken dat we ondanks dat we in 2026 nog geen fatsoenlijk duel hebben afgeleverd kampioen gaan worden...

stc

Well-known member
Het is werkelijk ongehoord hoe PSV speelt. Wat mij betreft degraderen ze per direct. Doet pijn aan de ogen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dest geblesseerd. Maar goed, die is al weken uit vorm.
Saibari denkt ook dat hij de nieuwe Cruijff is de laatste weken

Bovenaan